تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 17:47
کد خبر : 86327

رفت و برگشت قیمت بیت کوین

رفت و برگشت قیمت بیت کوین

ورود بیت کوین به کانال ۳۷۰۰۰ دلار نشان از افزایش فشار فروش در بازار دارد. اتریوم هم امروز در کانال ۲۷۰۰ دلار معامله می شود. اقتصاددان: بیت کوین امروز با افت حدود ۱٫۵ درصدی، وارد کانال ۳۷۰۰۰ دلار شده اما هنوز در این کانال تثبیت نشده است. خریداران طی ساعت های گذشته چند بار توانسته

ورود بیت کوین به کانال ۳۷۰۰۰ دلار نشان از افزایش فشار فروش در بازار دارد. اتریوم هم امروز در کانال ۲۷۰۰ دلار معامله می شود.

اقتصاددان: بیت کوین امروز با افت حدود ۱٫۵ درصدی، وارد کانال ۳۷۰۰۰ دلار شده اما هنوز در این کانال تثبیت نشده است. خریداران طی ساعت های گذشته چند بار توانسته اند قیمت را به کانال ۳۸۰۰۰ دلار برسانند اما هر بار فروشنده ها برتری خود را نشان داده اند و قیمت دوباره به زیر ۳۸۰۰۰ دلار رسیده است. هم اکنون نیز بیت کوین در حدود قیمت ۳۷۹۵۰ دلار معامله می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۶ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به ۷۲۲ میلیارد دلار رسیده است. بازدهی هفتگی بیت کوین منفی ۴٫۵ درصد است.

در شرایطی که روند نزولی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال باعث دلسردی فعالان این بازار شده، مدیرعامل شرکت مشاوره مالی دیوره گروپ اعلام کرده به نظر دو کشور دیگر تا پایان سال میلادی بیت کوین را به عنوان پول قانونی خود می پذیرند. درصورتی که پیش بینی او درست از آب درآید، خبر خوبی برای بیت کوین است.

افت ۶ درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم امروز با افت حدود دو درصدی، در حدود قیمت ۲۷۷۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم منفی ۶ درصد است. البته اتریوم در افت امروز بازار تا عدد ۲۷۲۹ دلار هم پایین رفته بود اما حالا بخشی از آن افت را جبران کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۳۳ میلیارد دلار است.

سقوط آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز وضعیت جالبی ندارند و به جز ترون که ۵ درصد رشد کرده، مابقی ارزهای موجود در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار با کاهش قیمت مواجه شده اند.

بیشترین افت مربوط به ApeCoin است که سقوط ۲۴ درصدی در یک روز داشته و بخش زیادی از رشد اخیر خود را از دست داده است. ApeCoin تا روز گذشته با رشد ۴۴ درصدی بهترین عملکرد هفتگی را داشت اما ناگهان با یک سقوط شدید مواجه شد.

فایل کوین هم امروز ۱۴ درصد سقوط کرده و بازدهی هفتگی آن به منفی ۲۲ درصد رسیده است. دسنترالند و فانتوم نیز دیگر نمادهایی هستند که امروز سقوط کرده اند و تابلو معاملات، نشان دهنده افت ۱۱ درصدی قیمت آن ها در یک روز است.

سند باکس، تورچین، تتا نتورک و یونی سواپ هم با افت ۱۰ درصدی، سقوطی چشمگیر داشته اند.

نکته قابل توجه در معاملات امروز این است که با وجود افت ۱٫۵ درصدی بیت کوین، آلت کوین ها به طور هیجانی در حال کاهش قیمت هستند و همین موضوع باعث شده دامیننس بیت کوین که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزها است، ۴ دهم درصد رشد کند و به عدد ۴۲٫۱۹ درصد برسد.

کاهش ۲٫۶ درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش ۲٫۶ درصدی به عدد ۱٫۷۱ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۹۰ میلیارد دلار در یک شبانه روز بوده و تغییر زیادی نسبت به دیروز نداشته است.

ارزش معاملات دیفای ۱۰ میلیارد دلار بوده و ۷۷ میلیارد دلار هم استیبل کوین معامله شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....