تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 11:52
کد خبر : 78065

رایزنی هیاتی اسرائیلی در حاشیه مذاکرات وین؟

رایزنی هیاتی اسرائیلی در حاشیه مذاکرات وین؟

اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین از رایزنی با هیأتی از رژیم صهیونیستی خبر داد.  بورس دوشنبه دوباره صعودی شد و با رشدی خفیف به کار خود پایان داد. به طوری که شاخص کل رشد ۷.۳ هزار واحدی (معادل ۰.۶ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن هم با رشد ۰.۲ درصدی همراه شد. ارزش معاملات

اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین از رایزنی با هیأتی از رژیم صهیونیستی خبر داد.

 بورس دوشنبه دوباره صعودی شد و با رشدی خفیف به کار خود پایان داد. به طوری که شاخص کل رشد ۷.۳ هزار واحدی (معادل ۰.۶ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن هم با رشد ۰.۲ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد به ۲۳۸۰ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع فلزات، خودروسازان و شیمیایی‌ها و در بین نمادها پالایشی یکم و فملی و دارا یکم بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

حقیقی‌ها همچنان در سمت فروش فعال‌تر بودند و خروج پول ۱۶۰ میلیارد تومانی را رقم زدند. بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای تجلی و فسبزوار بود. حقوقی‌ها هم بیشترین خالص خرید را در نمادهای فملی و وگردش داشتند.

قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی درباره حضور سرخابی‌ها در بورس: در مرحله اول ۱۰ درصد سهام این دو باشگاه در بورس عرضه میشود. ۵ درصد به هواداران باشگاه‌ها عرضه میشود./ ۵ درصد از سهام به دست اندرکاران و مربیان و بازیکنان این دو باشگاه میرسد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱: در زمینه بورس دست دولت باز گذاشته شد تا دولت بورس را تنظیم، کنترل و اداره کند تا افراد حقیقی در بورس بیمه شوند و مورد هجمه بزرگ سرمایه گذاران قرار نگیرند.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱: بودجه سال آینده هزار و ۳۷۲ هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس شد./ دولت موفق نشد برای رقم ۲۰ درصد برداشت از صندوق توسعه تاییدیه بگیرد./ کمیسیون تلفیق در کنار مردم قرار گرفت و ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای سال آینده مصوب کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱: طبق مصوبه این کمیسیون حداکثر دریافتی کارکنان دولت باید ۷ برابر حداقل دریافتی باشد./ ما حداقل دریافتی بازنشستگان را به ۵ میلیون تومان و حداقل حقوق شاغلان را ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پیش‌بینی کردیم. کمیسیون تلفیق حداقل حقوق‌ها را ۶۰ درصد افزایش داد. پرداخت حقوق تا ۵ میلیون تومان معاف از مالیات است.

خاندوزی: براساس گزارش بانک‌های دولتی، طی ۳ هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر ‎بدون ضامن از وام های خرد استفاده کرده‌اند.

دادستان کل خطاب به فاطمی‌امین: خودروسازی گرفتار اختاپوسی شده که نمی‌گذارد وضعیت آنگونه که شایسته مردم است پیش برود./ به‌عنوان مدعی‌العموم و یک شهروند از شما درخواست و مطالبه جدی دارم که به‌فریاد صنعت خودروسازی برسید.

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی: بانک مرکزی با توجه به ابزارهایی که در دست دارد ۲ میلیون و۶۰۰ هزار دستگاه کارتخوان را غیر فعال کرد.

قیمت دلار در معاملات فردایی سه‌شنبه با افت ۲۷۰ تومانی به ۲۶۹۳۰ تومان رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بورسان  ، سخنگوى وزارت خارجه آمریکا: در مذاکرات وین به مرحله مهمی رسیده‌ایم اما سرعت پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای ایران زمان کمی برای ما باقی می‌گذارد. شرکای اروپایی ما و همچنین روسیه و چین خواهان دستیابی فوری به یک توافق هستند اما زمان تقریبا به اتمام رسیده است.

شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی: رفع واقعی تحریم‌ها یعنی بهره‌مندی ایران از منافع اقتصادی قابل اتکاء و پایدار. بدعهدی اثبات شده آمریکا مهمترین عامل تهدیدکننده هرگونه توافق است. راستی‌آزمایی و ارائه تضمین بخش لاینفک توافق خوب است.

باقری‌کنی مذاکره کننده ارشد ایران در ادامه رایزنی‌های فشرده دیپلماتیک، با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار کرد.

رویترز به نقل از یک مقام ارشد ایرانی مدعی شد در مذاکرات وین حدود ۳۰ درصد از مسائل دشوار هنوز حل نشده‌اند اما رسیدن به توافق تا اوایل ماه مارس امکان پذیر است.

منابعی در هیأت‌های غربی شرکت کننده در مذاکرات وین در گفتگو با المیادین: برای ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین به راه حل رسیده‌ایم. هدف ما پایان دادن به مذاکرات در وین تا پایان ماه جاری (فوریه) است.

نماینده روسیه در مذاکرات وین از رایزنی با هیأتی از رژیم صهیونیستی درباره «موضوعات مرتبط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» خبر داد.

امیرعبداللهیان به بورل، هماهنگ‌کننده ارشد مذاکرات وین گفت: ایران از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

بورل: قویا معتقدم توافق در مذاکرات وین به زودی حاصل خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه چین: آمریکا باید بعنوان مقصر موضوع هسته‌ای ایران، در ازای گام‌های متقابل طرف ایرانی، اقدامات فعالانه بیشتری انجام دهد تا همه مسائل حائز اهمیت باقی‌مانده در کوتاه ترین زمان حل و فصل شوند.

پوتین: روسیه و آلمان در مورد برجام مواضع نزدیکی دارند.

نخست وزیر رژیم صهیونسیتی: توافق با ایران یک اشتباه استراتژیک است.

علیرغم عقب‌نشینی بخشی از نیروهای روسیه از مرز اوکراین، بایدن مدعی شد هنوز احتمال حمله روسیه به اوکراین وجود دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....