تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 19:42
کد خبر : 143213

راه اندازی مرکز هوش مصنوعی

راه اندازی مرکز هوش مصنوعی

اقتصاددان :  راه اندازی مرکز هوش مصنوعی در ساری، بابل، تهران و قشم توسط مرکز رشد فناوری هوشمند(هوش مصنوعی). دکتر سید احمد قاسمی دکتری بازاریابی (کسب و کار هوشمندBI) دانشگاه تهران و عضو هیات علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی با بیان توسعه طرحهای هوشمند سازی در شرکتهای بزرگ داخلی در زمینه های

اقتصاددان :  راه اندازی مرکز هوش مصنوعی در ساری، بابل، تهران و قشم توسط مرکز رشد فناوری هوشمند(هوش مصنوعی).
دکتر سید احمد قاسمی دکتری بازاریابی (کسب و کار هوشمندBI) دانشگاه تهران و عضو هیات علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی با بیان توسعه طرحهای هوشمند سازی در شرکتهای بزرگ داخلی در زمینه های مدیریت هوشمند منابع انسانی، مدیریت هوشمند ارتباط با مشتری، مدیریت هوشمند امنیت و سلامت HSE، نقشه تجارت جهانی هوشمند، مدیریت هوشمند لجستیک، سامانه های هوشمند کنترل و زنجیره ارزش، سامانه های هوشمند تشخیصی پزشکی، سامانه های هوشمند کنترل محصولات کشاورزی و … با جذب بیش از ۱۰۰ شرکت و هسته های فناور تخصصی اعلام کرد بزودی ساختمان مرکزی هوش مصنوعی در ساری با مساحت بیش از ۴۰۰۰ متر مربع افتتاح خواهد شد.

 

photo 2023 10 14 18 52 41 اقتصاددان نوشته

وی که مدیریت مرکز رشد فناوری هوشمند را بر عهده دارد با بیان این موضوع اعلام کردند راه اندازی مرکز بزرگ هوش مصنوعی در سمنان، قشم، همانند مرکز بابل و تهران در دستور کار این مرکز قرار دارد.
دکتر قاسمی گفتند بعنوان مدیر اموزش کل دانشگاههای جهان اسلام زمینه های توسعه خدمات مرکز هوش مصنوعی در کشورهای اسلامی کاملا آماده است و اعلام کردند در چند کشور از جمله امارات، قطر، تاجیکستان، عمان و … مذاکراتی در این زمینه صورت پذیرفت.
ایشان با تاکید بر اینده اقتصادی جهان در زمینه هوش مصنوعی بیان داشتند که بیش از ۶۰ درصد اقتصاد جهانی در زمینه هوش مصنوعی و بخصوص اقتصاد اطلاعات شکل گرفته و در حال گسترش است و ایران می تواند بیشترین سهم را در این زمینه داشته باشد. این موضوع می تواند بیش از چند میلیون اشتغال پایدار در کشور ایجاد نماید.
دکتر قاسمی که مشاور پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر و مدیریت مرکز رشد هنر دانشگاه را بر عهده دارد با بیان اهمیت هوش مصنوعی در حوزه فرهنگی و هنر بعنوان یک بستر بزرگ اقتصادی از برنامه های مهم خود را ایجاد مرکز بازاریابی هوشمند و ازمایشگاه هوشمند دانشگاه هنر اعلام کردند.

photo 2023 10 14 18 53 33 اقتصاددان نوشته

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....