تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 20:42
کد خبر : 138094

راه‌اندازی فرستنده رادیو در نجف و کربلا با مجوز کشور عراق

راه‌اندازی فرستنده رادیو در نجف و کربلا با مجوز کشور عراق

برای اولین‌بار با مجوز رسمی وزارت اتصالات کشور عراق فرستنده رادیو در نجف و کربلا راه‌اندازی شد. اقتصاددان : فرزاد امانی، مدیرکل تولید و فنی معاونت صدای رسانه ملی با اعلام این خبر که برای اولین‌بار فرستنده مستقل رادیویی با مجوز رسمی وزارت اتصالات کشور عراق راه‌اندازی شده، گفت: زائران می‌توانند رادیو اربعین را در

برای اولین‌بار با مجوز رسمی وزارت اتصالات کشور عراق فرستنده رادیو در نجف و کربلا راه‌اندازی شد.

اقتصاددان : فرزاد امانی، مدیرکل تولید و فنی معاونت صدای رسانه ملی با اعلام این خبر که برای اولین‌بار فرستنده مستقل رادیویی با مجوز رسمی وزارت اتصالات کشور عراق راه‌اندازی شده، گفت: زائران می‌توانند رادیو اربعین را در کربلا از موج ۹۰.۹ مگاهرتز و در نجف یعنی ابتدای مسیر پیاده‌روی از موج ۹۰.۵ بشنوند.

امانی ادامه داد: صدای رادیو در شهر‌های نجف، کربلا و بخش‌هایی از مسیر کشور عراق قابل دریافت است. پیشتر این مجوز به ما داده نشده بود.

به گفته وی، اداره کل تولید و فنی معاونت صدا جهت پوشش رسانه‌ای راهپیمایی اربعین با راه‌اندازی سه استودیوی رادیویی در کربلای معلی و دو استودیوی پرتابل رادیویی در طول مسیر نجف تا کربلا (موکب حضرت معصومه (س) و عمود‌های مسیر) در کوتاهترین زمان وظیفه پخش برنامه‌های شبکه‌های رادیویی اربعین، جوان، ایران، معارف، سلامت و تهران و ضبط و ارسال برنامه‌های ویژه موکب‌های ایرانی مستقر در کربلا و ضبط برنامه‌های مراکز استان‌های صداوسیمای کشور را تا ۱۵ شهریور برعهده دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....