تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 10:17
کد خبر : 134324

ذره‌بین سکه‌بازان روی قیمت دلار

ذره‌بین سکه‌بازان روی قیمت دلار

فعالان بازار سکه باور دارند یکی از شروط مهم برای رسیدن سکه امامی به مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰هزار تومان این است که در امروز سکه بازان مانند دیروز از جانب دلار حمایت شوند. اقتصاددان: روز گذشته به دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار، بازار سکه هم ملتهب شد. بررسی ها نشان می دهد دیروز

فعالان بازار سکه باور دارند یکی از شروط مهم برای رسیدن سکه امامی به مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰هزار تومان این است که در امروز سکه بازان مانند دیروز از جانب دلار حمایت شوند.

اقتصاددان: روز گذشته به دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار، بازار سکه هم ملتهب شد. بررسی ها نشان می دهد دیروز فشار خریداران به بازار زیاد بود و فلز گران بهای داخلی با بیش از ۴۰۰ هزارتومان افزایش به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت دلار زیر ذره بین/ پیش بینی قیمت سکه امروز

تحلیلگران اقتصادی می گفتند در حال حاضر سکه مقاومت مهم محدوده نیمه کانال ۲۸ میلیون تومانی را شکسته است. تکنیکالیست دیشب از چند مرز مقاومتی مهم‌ صحبت می‌کردند؛ به عقیده آنها در حال حاضر ماندگاری سکه بالای‌ محدوده ۲۸ میلیون و ۶۰۰‌ هزار تومان مهم‌ است. در صورتی که اولین مرز مقاومتی حفظ شود مقاومت مهم بعدی محدوده ۲۸ میلیون‌ و ۸۰۰ هزار تومان و به دنبال آن مرز ۲۹‌ میلیون‌ تومان است.

فعالان بازار سکه باور دارند یکی از شروط مهم برای رسیدن سکه امامی به مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان این است که در روز جاری سکه بازان مانند دیروز از جانب دلار حمایت شوند.

افرادی دیگر می گفتند اگر در امروز قیمت دلار برخلاف روز قبل نزولی شود احتمال برگشت سکه تا پله اول و دوم کانال ۲۸ میلیون‌ تومان محتمل خواهد بود.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و نسبت به عصر دوشنبه رنج بود. به نظر می رسد سکه بازان امروز به تماشای بازار دلار خواهند نشست تا مسیر حرکتی خود را تعیین کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....