تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 21:30
کد خبر : 92742

دولت بجای شهرها در روستاها مسکن بسازد

دولت بجای شهرها در روستاها مسکن بسازد

بعد از انقلاب شهرهای ایران شاید ده برابر افزایش یافت ، و اکثر روستاها تخلیه شدند و اکثر روستاییان به شهرها آمدند و به شغلهای کاذب یا دلالی یا رانندگی یا پیک موتوری و یا در ادارات دولتی مشغول به کار شدند میدانید علت این کار چه بود ؟ بله علت این کار این بود

بعد از انقلاب شهرهای ایران شاید ده برابر افزایش یافت ، و اکثر روستاها تخلیه شدند و اکثر روستاییان به شهرها آمدند و به شغلهای کاذب یا دلالی یا رانندگی یا پیک موتوری و یا در ادارات دولتی مشغول به کار شدند میدانید علت این کار چه بود ؟
بله علت این کار این بود که در زمان جنگ و بعد از جنگ با یارانه تمام مایحتاج و مواد غذایی مردم را ارزان به دست مردم می‌رساندند و باعث ورشکستگی کشاورزی کشور و کشاورزان شد و واردات مواد غذایی که هم اکنون هم انجام میشود از گوشت و غلات و روغن و نخود و لوبیا و عدس و صدهها مواد دیگر وارد میشود .
زمینهای کشاورزی مفت شد و کشاورزان روستا را تخلیه نمودند و به شهرها آمدند .
با افزایش مواد غذای که باید از چهل سال پیش انجام میشد و روستاها تخلیه نمیشد مجددا با افزایش گندم ، غلات ،لبنیات ، ،میوه و دیگر مواد غذایی مجددا سرمایه ها از بخش دلالی و بانکها به سمت کشاورزی و تولید مواد غذایی در جریان است.
روستاییان عزیز برای فروش زمینهایتان عجله نکنید تا چند ماه آینده اکثر شهرها تخلیه میشود و روستاها پر جمعیت میشود و زمینهای کشاورزی به قیمت واقعی می‌رسد .
باعث تأسف است که یک هکتار زمین کشاورزی یعنی ۱۰۰۰۰ متر هنوز از یک آپارتمان ۶۰ متری در شهرها کمتر است .
هم اکنون بیش از چند میلیون آپارتمان خالی از تهران تا تمام استانها و شهرها خالی است اگر میخواهید صحت مطالب اینجانب را بدانید منطقه ۲۲ تهران تا کرج و هشتگرد را ملاحظه فرمایید بیش شاید یک میلیون آپارتمان در استان تهران خالی است .
بدلیل افزایش مواد غذایی و ناتوانی مالی که هر روز بیشتر میشود اکثر شهرنشینها که قبلاً روستایی بوده اند مجددا به روستاها بر میگردند و شهرها خالی از سکنه میشود .
دولت اگر میخواهد در شهرها مسکن بسازد ، این کار را در روستاها انجام دهد که آینده ایران را تضمین کند ، سرمایه یک کشور کشاورزی و روستاها هستند

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....