تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 21:16
کد خبر : 160872

دستگیری عاملان تیراندازی در مجیدیه تهران

دستگیری عاملان تیراندازی در مجیدیه تهران

رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش خبر داد. سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: روز گذشته مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیر اندازی ۲ نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند. وی

رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش خبر داد. سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: روز گذشته مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیر اندازی ۲ نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت در محله مجیدیه تهران به سمت فردی حمله ور و به وی تیر اندازی کرده و این اقدام موجب جراحت این فرد شده که متهمان بلافاصله محل درگیری را ترک کرده‌اند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر  ،    راستی تصریح کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و در همین خصوص عاملان این درگیری مسلحانه که دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بودند، شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: با شناسایی هویت به دست آمد متهمان سابقه دار بوده و مخفیگاه این افراد و تردد آنان تحت کنترل در آمد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در ادامه به دستگیری و اعتراف آنان به جرم ارتکابی اشاره کرد و گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....