تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 21:25
کد خبر : 155001

دستگیری سارلی کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس

دستگیری سارلی کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس

طاهر سارلی فعال سیاسی و اجتماعی ترکمن در گنبد کاووس دستگیر شد.وی یکی از کاندیداهای مطرح مجلس شورای اسلامی از گلستان می باشد. هنوز از علت اصلی و دقیق دستگیری خبری منتشر نشده است اما شنیده ها حکایت از دستگیری وی بخاطر اظهاراتش نسبت به دلایل رد صلاحیت می باشد. طاهر سارلی فعال اجتماعی ترکمن

طاهر سارلی فعال سیاسی و اجتماعی ترکمن در گنبد کاووس دستگیر شد.وی یکی از کاندیداهای مطرح مجلس شورای اسلامی از گلستان می باشد. هنوز از علت اصلی و دقیق دستگیری خبری منتشر نشده است اما شنیده ها حکایت از دستگیری وی بخاطر اظهاراتش نسبت به دلایل رد صلاحیت می باشد.

طاهر سارلی فعال اجتماعی ترکمن صحرا ظهرگاه چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ بازداشت شد. عبدالمعید سارلی خواهر زاده وی ضمن اعلام این خبر به سایت اولکامیز گفت: دایی ام پس از احضار و بازجویی در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس به زندان منتقل گردید. حکم وی یک ماه زندان موقت در مجتمع زندان گنبد می باشد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پایگاه خبری اولکامیز  ،   این دانشجوی گنبدی افزود: برخی از اتهامات دایی ام طاهر سارلی تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی است.

درخواست دبیر کل جبهه متحد همدلان صحرا از دستگاه قضا

با اعلام آزادی طاهر سارلی از حبس، کام مردم را در آستانه انتخابات شیرین نمایید
عبدالغفار رادمهر دبیر کل جبهه متحد همدلان صحرا در خصوص بازداشت طاهر سارلی کاندیدای رد صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مطلب ذیل را جهت انتشارارسال نمود که در پی می آید:

در چند روز اخیر متاسفانه شاهد خبر دستگیری و زندانی شدن جناب طاهر سارلی بودیم . ایشان از جمله فعالان اجتماعی و سیاسی تورکمن صحرا و استان گلستان میباشند. قاطبهٔ فعالان و یاشولی های ترکمن از این واقعه ابراز نگرانی و تأسف نموده اند.

فارغ از هر علتی که منجر به بازداشت ایشان شده است، لازم به ذکر می دانیم که جناب سارلی تاکنون در تمامی صحنه های سیاسی و انتخاباتی حضوری فعال داشتند و حتی به یار غار آقای دکتر قالیباف معروف بودند!

حال که این دستگیری و زندان رفتن مطرح شده، فرصتی برای دسیسه گران ایجاد نشود تا از این اتفاق، بحرانی بزرگ را در منطقه رقم زنند و در این برهه حساس از آب گل آلود ماهی بگیرند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....