واقعا چه کسی فکرش را می‌کرد فجیع‌ترین شیوه‌های قتل که همیشه در صفحات حوادث روزنامه‌ها نقل می‌شود، حالا در صفحات هنری روایت شود؛ آن هم وقتی قربانی یک مرد ۸۴ساله و همسرش باشند. راستش این خط خبر هنوز و هرگز باورکردنی نیست که «داریوش مهرجویی بزرگ در ۸۴سالگی و همسرش شب‌هنگام در خانه خودشان سلاخی شدند».

جزئیات شب نحس

به گزارش اقتصاددان به نقل از دنیای اقتصاد  ، ویلای داریوش مهرجویی در شهرکی در زردشت کرج که عمدتا ساکنانش از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی هستند، قرار دارد. او و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه بودند و شام آماده کرده بودند. ساعت حدود هشت شب به دخترشان مونا زنگ می‌زنند و از او می‌خواهند برای شام به خانه بیاید.

مونا طبق روایت خودش، ساعت حدود ده به خانه می‌رسد و هرچه زنگ می‌زند کسی در را باز نمی‌کند. بعد خودش کلید می‌اندازد و به داخل خانه می‌رود و  با بدن سلاخی‌شده پدر و مادرش مواجه می‌شود. او بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرد. دایره جنایی پلیس استان البرز به فاصله کوتاهی در محل حاضر می‌شود. پیش از هر چیز ماجرای پست اینستاگرامی وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی، مطرح می‌شود. گویا او یک سال پیش یا به روایت دیگری چند روز پیش از حادثه در پستی اینستاگرامی از تهدید خود و خانواده‌اش نوشته بود. طبق پست اینستاگرامی او، یک شب که در خانه در حال آشپزی بوده، صدای مشکوک پارس سگ خانگی‌شان را می‌شنود، به سمت در خانه می‌رود و از پشت در فردی چاقو به دست را می‌بیند که او را تهدید به قتل می‌کند.