تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 13:54
کد خبر : 145858

«دروغ، تزویر و سوءاستفاده از زمانِ سوگند»

«دروغ، تزویر و سوءاستفاده از زمانِ سوگند»

به گزارش اقتصاد دان صبا ساداتی فعال رسانه کهگیلویه و بویراحمد در واکنش با جریان متقلب و ملتهب کنندهٔ جو سیاسی پاک کهگیلویه گفت: متن پیام بدین شرح است بنام خدا «دروغ، تزویر و سوءاستفاده از زمانِ سوگند» در سال ۹۲ جلسه ای در امامزاده میرسالار(ع) برگذار می شود و سردار هاشمی پور به عنوان

به گزارش اقتصاد دان صبا ساداتی فعال رسانه کهگیلویه و بویراحمد در واکنش با جریان متقلب و ملتهب کنندهٔ جو سیاسی پاک کهگیلویه گفت:
متن پیام بدین شرح است

بنام خدا
«دروغ، تزویر و سوءاستفاده از زمانِ سوگند»IMG 20231106 WA0032 اقتصاددان نوشته
در سال ۹۲ جلسه ای در امامزاده میرسالار(ع) برگذار می شود و سردار هاشمی پور به عنوان یکی از سربازان رهبری و مسئول قرارگاه خاتم در آن جلسه سخنرانی می کند. بر اساس سِبقه ای که از جریان پر از تفرقۀ عزتِ پوشالی داریم، که هر انسان با صداقت و با روحیۀ خدمت و خداترسی را به انحاء مختلف تخطئه و اَنگِ سوءاستفاده می زنند، منتظرِ نقشۀ شومی علیه ولایی ترین سرباز و خادم مردم بودیم. چراکه تا قبل از این، خدمات سردار هاشمی پور در پروژه های مهم ملی و بین المللی مثل خط صلح یا انتقال گاز به پاکستان، سد کرخه، مترو مشهد و …، از نگاه حسودانه و شبهه افکنی های جریانِ عزتْ ستیز در امان بود. در سال ۱۳۹۲ که سردار هاشمی پور هنوز در سپاه پاسداران مشغول خدمت بوده و به صورت خاص به عنوان فرماندهی قرارگاه خاتم را بر عهده داشتند، مسئول بخشی از محورهای اصلی راهسازی حوزه کهگیلویه بودند. در همین زمان، جریان نفاق، که همواره از خدمتِ به مردم ناتوان بوده و خود را از زیر بار مسئولیت های سنگینِ توسعه محوری، جدا می کرده است، نمی توانست تدبیر و هوشمندی بلامنازع و بی بدیل سردار هاشمی پور را در انجام پروژه های بزرگ و سرنوشت ساز، تحمل کند.
لذا بیش از این، محبوبیت، ارحجیت و صلاحیت سردار هاشمی پور را تحمل نداشته و بر رویۀ دیرینه و تنها صفت افضل شان که تخریب و شایعه بود، علیه ایشان عمل نمودند. در همین راستا، سردار هاشمی پور که همواره در لباس مقدس سپاه پاسداران، خود را امین و خادم ملت و رهبری کرده بود، و از طرفی سیاست را لگامْ بسته به اهلش واگذار، و خود با تسلط بر سیاستِ خدمت رسانی، مرید رهبری و رفیق مردم بویژه جوانان پرشور و حماسه ساز بعد از جنگ بودند، در پاسخ به این یاوه سراییِ عزتْ ستیزان، تصریحاً سوگند یاد می کند که هیچ انگیزه ای برای ورود به انتخابات ندارد و در همان کلیپ منقطع شده، با شجاعت و صراحت بیان می کند که یک ساعت لباس پاسداری و سرباز رهبری را به هزاران نمایندگی عوض نمی کنند.
این جمله را که نفاق گران نمی توانستند از متن اصلی حذف کنند، چنان صریح، قاطع و محکم بیان شده بود، نفهمیدند که سردار هاشمی پور، در آن مقطع زمانی، پاسدار و سربازِ رهبری بوده و تا زمانیکه در استخدام سپاه پاسداران هستند، به موضوع دیگری فکر نخواهند کرد. یعنی نمی خواستند که لباس ارزشمند پاسداری را درآورند و قبای نمایندگی بپوشند. متأسفانه کسانی که همواره فقط دنیای رنگین خود را از قِبَلِ نمایندگی رنگین تر کرده اند، پیش از آنکه بتوانند چالشی برای سردار هاشمی پور ایجاد کنند، خود در دام جهلْ گرفتار و اخلاق را باختند.

موضوع دوم، مربوط به دوران بازنشستگی سردار هاشمی پور بود. وقتی بازنشسته شدند، به درخواست نخبگان، دانشگاهیان، علما، فرهنگیان، بویژه جوان و نخبان و قاطبه مردمی که به عینه خدمت را در رفتار و گفتار و عمل سردار هاشمی پور دیده بودند، اصرار بر حضورشان برای موکل خود در مجلس شورای اسلامی را داشتند. برخلاف آنهایی که مستمراً «بینی و بین الله» گویان وارد مجلس می شدند و علیه منفعت عامه مردم عمل می کردند، سردار هاشمی پور در سال ۹۳ از مراد و مقتدای خود و در حالی که به صراحت می نویسد، «جهت فرار از اتهام و حرف و حدیث دیگران…» استفتاء می گیرد و دفتر رهبر معظم انقلاب نه تنها اِذن حضور می دهند بلکه سوگند یاد شده را فاقد کفاره می داند.

حال چه شده است که معرکه گیرانِ تزویر، عملِ متشرعانۀ سردار هاشمی پور را به امید نفی مقبولیت شان نزد مردم، نشر می دهند و دوباره چهرۀ زنگارْ گرفتۀ خود را همچون گذشته رتوشِ موجه می زنند و می خواهند که مثلاً از سقوط، شکست و انحلال خود را نجات دهند؟ جالب اینجاست که همین سناتورِ بیسواد، قبلاً به هرکسی که می توانست جدای از چاخان گویی، خودی نشان بدهد، با بداخلاقی و رفتاری غیرانسانی، سعی در انتقام داشت. نمونۀ این نخبه کشی و حذف کسانی که بسی بیشتر از خودشان، درد مردم و درک محرومیت داشتند را در رفتارشان با حاج آقای شیخ دانش، آقای مژدهی پور، آقای فیاض بخش، سیدمصطفی تقوی و بعدش هم آقای هاشمی پور و نهایتاً در بدترین شیوۀ ممکن، به حضرت آیت الله میراحمد تقوی نشان دادند. و اکنون این مردم قدرشناس کهگیلویه بزرگ هستند که از مدتها قبل، نقاب از چهرۀ عزت پوسیده برداشتند و مهندس هاشمی پور را برای آغازی دوباره در رشد توسعۀ همه جانبه، فرا خوانده اند. انشاءالله این سرطان شبه سیاسی از کالبد سیاست زده کهگیلویه بزرگ در اسفند ۱۴۰۲ کنده خواهد شد و برای همیشه، وفاق و اتحادِ بین الطوایف برای ساختن کهگیلویه ای با تمام اعتبار و مدنیت، آغازی دوباره را به همت جوانان، بانوان، نخبگان، دانشگاهیان و عامه مردم، تکرار خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....