تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 15:21
کد خبر : 39648

دبیرخانه با رییس هماهنگ باشد

دبیرخانه با رییس هماهنگ باشد

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری درباره موضوع هماهنگی بین شورای‌عالی امنیتی ملی با رییس‌جمهوری گفته که «رئیس دولت، رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور است و دبیرخانه این شورا باید با رئیسش هماهنگ باشد». اقتصاددان: واعظی با تاکید بر اینکه «دبیرخانه هم باید مانند گذشته خودش را با رئیس شورا هماهنگ کند» گفته «حال یک وقتی نغمه‌هایی

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری درباره موضوع هماهنگی بین شورای‌عالی امنیتی ملی با رییس‌جمهوری گفته که «رئیس دولت، رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور است و دبیرخانه این شورا باید با رئیسش هماهنگ باشد».

اقتصاددان: واعظی با تاکید بر اینکه «دبیرخانه هم باید مانند گذشته خودش را با رئیس شورا هماهنگ کند» گفته «حال یک وقتی نغمه‌هایی زده می‌شود و مصاحبه‌هایی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد در این شرایطی که کشور در حال جنگ اقتصادی است به جای اینکه فضا را آرام کند باعث بروز مشکلاتی می‌شود».

او تاکید‌کرده که «این از مشکلاتی است که ما داریم و باید حل شود»./برگرفته از گفت‌وگوی واعظی با ایلنا

پیش از این هم هنگام تصویب مصوبه مجلس درباره کاهش تعهدات برجامی و همکاری‌های ایران با آژانس، با وجود مخالف بودن دولت، دبیرخانه شورای‌‌عالی امنیت‌ملی، بیانیه داد که مصوبه مجلس به زیان منافع ملی نیست.

روز چهارشنبه هم پس از اعلام آمادگی روحانی برای بازگشت ایران به تعهدات، به صورت پله به پله یا همه برابر همه(متناسب با گام‌های آمریکا) شبکه‌های «پرس‌تی‌وی» و «العالم»(بخش‌های انگلیسی و عرب زبان صدا و سیما) و نیز خبرگزاری تسنیم، در خبری مشترک از سوی شخصی که «مقام بلندپایه امنیتی» خواندند، نوشتند «سیاست گام در برابر گام از نظر ایران مردود است و تنها راه بازگشت ایران به تعهد‌های برجام ،برداشته شدن همه تحریم‌ها است». یعنی موضعی بر خلاف موضع اعلامی رییس‌جمهوری مملکت!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....