تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 20:35
کد خبر : 81827

خبر مهم درباره استخدام معلمان قراردادی

خبر مهم درباره استخدام معلمان قراردادی

وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کلاس‌های حضوری مدارس بعد از تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: اکنون نیز فعالیت‌های آموزشی در حال انجام است اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرط اصلی است؛ در صورت افزایش دوباره کرونا پس از ایام تعطیلات، کلاس‌های جبرانی در مدارس تشکیل و به نیم سال دوم تحصیلی نیز مدتی افزوده

وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کلاس‌های حضوری مدارس بعد از تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: اکنون نیز فعالیت‌های آموزشی در حال انجام است اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرط اصلی است؛ در صورت افزایش دوباره کرونا پس از ایام تعطیلات، کلاس‌های جبرانی در مدارس تشکیل و به نیم سال دوم تحصیلی نیز مدتی افزوده خواهد شد.

دلیل تاخیر در پرداخت حقوق معلمان حق التدریس

وی درباره پرداخت دریافتی‌های معلمان حق التدریس بیان کرد: نبود زیرساخت‌های مالی و اختلاف‌های آماری با سازمان برنامه و بودجه از دلایل تاخیر در پرداخت حق التدریس معلمان است که خوشبختانه درحال‌حاضر بخشی از آن تامین مالی شده است همچنین پرداخت اضافه تدریس همکاران شاغل و بازنشسته را نیز خواهیم داشت.
نوری درباره تعیین تکلیف نیروهای قبل از سال ۹۲ افزود: براساس توافقنامه‌ای که بین آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی به امضا رسیده، احکام استخدامی ۳۶ هزار نفر از معلمان حق التدریس، خرید خدماتی و نهضتی صادر شده است و احکام سایر معلمان غیر رسمی که شاغل نیستند ملزم به تدریس از مهر ۱۴۰۱ خواهد بود.

Loading...

آزمون استخدامی برای معلمان قراردادی

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم   ،  وی از برگزاری آزمون استخدامی داخلی برای ۵۹ هزار معلم قراردادی که صدور احکام استخدامی آنها منع قانونی ندارد، ولی فاقد شماره کارمندی هستند خبر داد و افزود: این آزمون فروردین سال آینده برگزار خواهد شد و تکلیف این معلمان نیز مشخص خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی که در آزمون خرداد امسال پذیرفته نشده‌اند؛ می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و سال آینده تکلیف ۴۰ هزار معلم غیررسمی که تا قبل از سال ۹۲ با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند؛ مشخص خواهد شد.

نوری خاطرنشان کرد: سال آینده ۲۵ هزار معلم از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد که پس از طی دوره ۴ ساله به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....