تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 0:41
کد خبر : 56624

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه

احتمالا بارها عبارت خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند را خوانده ایم و شنیده ایم و بدون اینکه بپرسیم کدام خبرنگاران با کدام معیارها و رفتارها می توانند وجدان بیدار جامعه را نمایندگی کنند، از کنار آن عبور کرده ایم. بله خبرنگاران وجدان بیدار جامعه اند اگر مستند و منطقی فساد زر، زور و تزویر افراد

احتمالا بارها عبارت خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند را خوانده ایم و شنیده ایم و بدون اینکه بپرسیم کدام خبرنگاران با کدام معیارها و رفتارها می توانند وجدان بیدار جامعه را نمایندگی کنند، از کنار آن عبور کرده ایم.

بله خبرنگاران وجدان بیدار جامعه اند اگر مستند و منطقی فساد زر، زور و تزویر افراد منتسب به جناح ها را بدون جناح گرایی و حزب پرستی افشاء کنند.

بله خبرنگاران وجدان بیدار جامعه اند، خصوصا خبرنگاران جوان ی که برخلاف جریان آب، شنا می کنند و مسحور تهدید و تطمیع زورمداران مال مردم خور نمی شوند و بی ادعا و گمنامانه، خط شکنی می کنند تا افکار عمومی جامعه زنده و پویا بماند.

برخی می پرسند روز خبرنگار چه روزی است ؟ و چرا این روز در سکوت و بی توجهی می گذرد، در پاسخ باید گفت شاید ۱۷ مردادماه بصورت نمادین روز خبرنگار ایرانی باشد، ولی روز اصلی خبرنگاران، آن روزیست که نقش ویژه خود بعنوان وجدان بیدار جامعه را بخوبی ایفا کنند و لرزه بر مدیران فاسدی بیندازند که در حق اموال مردم اجحاف و ستم می کنند.

ابوالفضل بابادی شوراب
۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۰

دیدگاه و نظرات تان درباره یادداشت را با ما در میان بگذارید

در صورت صلاحدید و تمایل، یادداشت را در شبکه های اجتماعی، به اشتراک بگذارید

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....