تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 21:15
کد خبر : 160310

حمله سایبری به پالایشگاه آفتاب بندرعباس تکذیب شد

حمله سایبری به پالایشگاه آفتاب بندرعباس تکذیب شد

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی حمله سایبری به پالایشگاه خصوصی آفتاب بندرعباس را تکذیب کرد. روز گذشته پالایشگاه‌ آفتاب بندرعباس که یکی از پالایشگاه‌های کوچک مقیاس بخش خصوصی است، دچار حادثه‌ای شد که طبق اعلام مسئولان محلی، در زمان تعمیرات و رفع اشکال در یکی از کوره‌های این مجموعه پالایشی حادثه‌ای رخ داده که تلفات

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی حمله سایبری به پالایشگاه خصوصی آفتاب بندرعباس را تکذیب کرد. روز گذشته پالایشگاه‌ آفتاب بندرعباس که یکی از پالایشگاه‌های کوچک مقیاس بخش خصوصی است، دچار حادثه‌ای شد که طبق اعلام مسئولان محلی، در زمان تعمیرات و رفع اشکال در یکی از کوره‌های این مجموعه پالایشی حادثه‌ای رخ داده که تلفات جانی و خسارات مالی به‌همراه داشته است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، به شایعات منتشر شده در خصوص این حادثه مبنی بر بروز حمله سایبری واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: “مرکز ملی فضای مجازی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با ‎حمله سایبری و انفجار در پالایشگاه خصوصی آفتاب بندرعباس را بررسی کرد؛ ادعای مطرح‌شده نادرست بوده و حمله سایبری صورت نگرفته است. ما از رسانه‌ها می‌خواهیم از انتشار مطالب غلط در این خصوص خودداری کنند.”

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....