تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 - 20:48
کد خبر : 103168

حق اعتراضی که از آن می‌گویید در کدام فضا نمود عینی پیدا می‌کند؟

حق اعتراضی که از آن می‌گویید در کدام فضا نمود عینی پیدا می‌کند؟

حق اعتراضی که قانون، مقامات و مسئولان برای مردم قائل هستند در کدام فضا می‌بایست تحقق یافته و نمود عینی پیدا کند؟ روزنامه فرهیختگان در مطلبی با عنوان «چرخ حق اعتراض را از اول اختراع نکنیم» نسبت به سیاست فیلترینگ فضای مجازی انتقاد کرد و از مسیولان پرسید حق اعتراضی که از آن دم می‌زنند

حق اعتراضی که قانون، مقامات و مسئولان برای مردم قائل هستند در کدام فضا می‌بایست تحقق یافته و نمود عینی پیدا کند؟

روزنامه فرهیختگان در مطلبی با عنوان «چرخ حق اعتراض را از اول اختراع نکنیم» نسبت به سیاست فیلترینگ فضای مجازی انتقاد کرد و از مسیولان پرسید حق اعتراضی که از آن دم می‌زنند کجا نمود عینی پیدا می‌کند؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از فرهیختگان، پس از ده روز قطعی‌، مسدودیت‌ و اختلال‌های بسیار در اینترنت کشور، بالاخره اینترنت در همه اپراتور‌ها متصل شد و در دسترس قرار گرفت، اینترنتی که حالا نه واتساپ دارد نه اینستاگرام. درواقع می‌شود گفت پس از ماه‌ها تلاش و مطالبه فعالان و رسانه‌های مختلف برای مقابله با اجرایی‌شدن طرح صیانت، گل این طرح طی هفته گذشته به‌طور کاملا زودرس و خودکار اجرایی شد.

در ادامه این مطلب با یادآوری اظهارات ابراهیم رییسی مبنی بر حق اعتراض مردم آمده است: فی‌الواقع اظهارنظر‌های مسئولان نشان‌دهنده آن است که کسی با اعتراض و انتقاد مخالف نیست، همان‌طور که اخیرا سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور گفت: «شنیدن برخی انتقادات باعث ارتقای کار می‌شود، نباید وحشت داشت که افرادی نسبت به روش و اجرای قانون انتقاد کنند…» سوال اصلی این است که بالاخره آن حق اعتراضی که قانون، مقامات و مسئولان برای مردم قائل هستند در کدام فضا می‌بایست تحقق یافته و نمود عینی پیدا کند تا هرچند وقت یک‌بار شاهد اتفاقات این‌چنینی و ورود خسارات مادی و معنوی فراوان به کشور نباشیم؟

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....