تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 20:44
کد خبر : 24874

جنگ آذربایجان و ارمنستان

جنگ آذربایجان و ارمنستان

از آغاز این جنگ آنچه که مورد توجه برخی در داخل ایران قرار گرفت اعلام پشتیبانی و حمایت ۴ امام جمعه محترم از مواضع آذربایجان و پشتیبانی کامل آنها از آن کشور بود. و جالبتر اینکه مردم ترک زبان ایران هم با خوشحالی و با ساخت انواع کلیپ ها از پیشروی برادران آذری حمایت کردند

از آغاز این جنگ آنچه که مورد توجه برخی در داخل ایران قرار گرفت اعلام پشتیبانی و حمایت ۴ امام جمعه محترم از مواضع آذربایجان و پشتیبانی کامل آنها از آن کشور بود.
و جالبتر اینکه مردم ترک زبان ایران هم با خوشحالی و با ساخت انواع کلیپ ها از پیشروی برادران آذری حمایت کردند و با ورود موضع گیری رهبر در حمایت قاطع از موضع آذربایجان این پازل تکمیل شد.
حالا عمده اراضی آزاد شد. و در کنار خواب خرگوشی مسؤلین وزارت خارجه ما و دولت، الان چه اتفاقی افتاده؟

هیچی.
نقشه مرزهای ما عوض شد خیلی ساده. ما دیگر در کنار خودمان همسایه ای به نام ارمنستان نداریم و ایران عملا از میلیاردها دلار ارز آوری حاصل از صادرات کالا به ارمنستان که از طریق زمینی انجام می گرفت محروم شد و همچنین با همکاری ترکیه ، روسیه ، آذربایجان و اسرائیل خط لوله جیحان تکمیل و ایران عملا از کریدور انرژی ترکیه ، ارمنستان به اروپا محروم و جای ما رو آذربایجان گرفت و نسل بعدی ما خواهد دید که بی کفایتی مسؤلین چه بر سر این مملکت آورده.
موضع گیری غلط بدون در نظر گرفتن منافع کشور ، عکس العمل های احساسی و عِرق بی مورد، اکنون مرز شمالی ما را دربست در اختیار ترکیه ، روسیه و اسرائیل قرار داد.
این نقشه از ۵ سال پیش در ترکیه و با رهبری آن چیده شد و درحالی که ارمنستان خواب بود آذربایجان با کمک ترکیه و اسرائیل به تجهیز ارتش خود مشغول بود و برنامه این بود به محض شروع، ترکیه در جنگ دخالت کند که کرد به نفع آذربایجان.
روسیه چه کرد؟ مثل همیشه به ما و ارمنستان خیانت کرد در حالی که با ارمنستان قرارداد حمایت نظامی داشت، اعلام کرد دخالت نمی کند و بدینوسیله نقشه آنها برای ضعیف کردن ایران تکمیل و اجرایی شد.

خب حالا چی؟

ترکیه با وارد کردن ۲۰۰۰ تروریست عرب و خطرناک از سوریه برای کمک به پیشروی آذربایجان، حالا این ۲۰۰۰ تروریست رو دقیقاً در مرزهای ما مستقر کرده و ما منبعد باید حواسمون به اون ور هم باشه.
می بینید؟ سیاست بازی شطرنجه و تا وقتی زعمای ما بازی شطرنج رو که حرام میدانند یاد نگیرن، همچنان هزینه میدیم.
اینکه مرد سیاست باید سیاست کنه و مرد دیانت، دیانت؛ در عمل نتیجه رو نشون داد.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....