تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401 - 19:42
کد خبر : 106993

جزئیات برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت»

جزئیات برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت» برای دانش آموزان اعلام و اظهار کرد: امید به آینده باید در بین دانش‌آموزان تقویت شده و افزایش یابد. عباس مهاجر  با بیان اینکه «امید»، یکی از کلیدواژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است اظهار کرد: امید وجود دارد،

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت» برای دانش آموزان اعلام و اظهار کرد: امید به آینده باید در بین دانش‌آموزان تقویت شده و افزایش یابد.

عباس مهاجر  با بیان اینکه «امید»، یکی از کلیدواژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است اظهار کرد: امید وجود دارد، اما امید به آینده باید در بین دانش‌آموزان تقویت شده و افزایش یابد.

وی افزود: لازمه این امر آن است که اقدامات مختلفی انجام دهیم از جمله اینکه  بچه‌ها را با دستاوردهای جمهوری اسلامی آشنا کنیم. لازم است دانش‌آموزان ببینند که در حوزه نانو، هسته‌ای، لیزر، پزشکی و حوزه‌های مختلف در چه جایگاهی قرار داریم و چه می‌کنیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا  ،   مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه البته نمی‌خواهیم اغراق کنیم و پیشرفت ما در حوزه علمی، واقعیت دارد و همه آنهایی که اهل علم هستند می‌دانند که اگر علوم پایه و زیربنایی اصلاح شود، در حوزه روبنا و فراگیری توسعه در اجتماع به شدت اثرگذار خواهد بود گفت: وقتی که علوم زیربنایی مانند نانو و لیزر را رشد دادیم قطعا اثرش را یکی دو دهه بعد در حوزه‌های مختلف برجای می‌گذارد و علم بومی شده در کشور را شاهدیم، می‌توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

مهاجر ادامه داد: بچه‌ها باید اینها را ببینند تا شاهد ارتقای انگیزه و روحیه امید در جامعه باشیم که قطعا در پرنشاط شدن بچه‌ها اثر دارد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره روند برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت عنوان کرد: افتتاحیه اردوهای راهیان پیشرفت دوهفته قبل در هرمزگان برگزار شد و دانش‌آموزان به پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس رفتند و از دستاوردهای کشور در این حوزه بازدید کردند.این اتفاق باید در تهران و شهرستان‌های دیگر هم بیفتد.

وی اضافه کرد: گاهی اوقات هم امکان بازدید حضوری نیست و ما بنا داریم نمایشگاه‌هایی ایجاد کنیم و افرادی را که مطلع هستند را به مدارس دعوت کنیم. امسال بناداریم اردوهای راهیان پیشرفت را طبق موکدات رهبری، رئیس جمهور و مسئولان آموزش و پرورش به یک جریان در آموزش و پرورش تبدیل کنیم.

اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل نوجوان با دستاوردهای علمی نظام و انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود و مهندسان و مدیران پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های کشتی سازی، نیروگاه‌های اتمی و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی در داخل کشور دستاوردهای علمی ایران را روایت خواهند کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....