تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 22:28
کد خبر : 161833

جاده سوق دهدشت چشم انتظار وعده‌های مسئولان کهگیلویه

جاده سوق دهدشت چشم انتظار وعده‌های مسئولان کهگیلویه

خط کشی جاده ها نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان به خصوص در شبها که روشنایی کم است و حدود جاده ها بخوبی قابل رویت نیست دارد. به گزارش خبرنگار اقتصاد دان از لنده: طی تماسی مردم و مسافران نوروزی سوق و لنده با این پایگاه خبری از ما خواستند مشکلاتی که

خط کشی جاده ها نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان به خصوص در شبها که روشنایی کم است و حدود جاده ها بخوبی قابل رویت نیست دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان از لنده: طی تماسی مردم و مسافران نوروزی سوق و لنده با این پایگاه خبری از ما خواستند مشکلاتی که در مسیر جاده سوق و دهدشت هست را برسی کنیم و به گوش مسئولان برسانیم.

این در حالی است که سوق در فاصله ۱۲ کیلومتر کهگیلویه قرار دارد جاده ای که به دلیل نداشتن خط کشی مناسب، نصب نبودن علائم هشدار دهنده کافی، و نداشتن روشنایی تردد به ویژه در ساعات مختلف شب جان اهالی و مسافران نوروزی را با خطر مواجه کرده است

IMG 20240325 181751 اقتصاددان نوشته
رسیدگی به وضعیت این جاده و ساماندهی آن یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان منطقه و گردشگران کهگیلویه است و این در حالی است با توجه به شرایط جوی منطقه بدلیل عدم دید کافی در شب موجب خروج خودروها از جاده شده و رانندگان در این وضعیت قادر به ادامه حرکت در جاده نیستند.

افزایش روز افزون تردد خودروهای مسافران نوروزی و اهالی سوق خصوصا تردد خودروها از شهرهای دهدشت ،لنده‌ ، از این مسیر سبب بروز حوادث زیادی در این منطقه می شود.

جاده سوق ،دهدشت از نظر علائم راهنمایی و خط کشی و جدا کننده مشکل دارد هرچند که تاکنون اهالی سوق و رانندگان فریاد زدند در این مسیر نتیجه‌ای نداشته و این عیوب برطرف نشده است.

IMG 20240325 181745 اقتصاددان نوشته
برای پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار بهتر است اداره راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و ،فرماندار کهگیلویه برای علاج واقعه را پیش از وقوع نمایند و اقدامات لازم را جهت خط کشی جاده سوق دهدشت انجام دهند تا خدای نکرده شاهد داغدار شدن خانواده ای در این ایام نوروز نباشیم.

خبرنگار حجت همتی فر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....