تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 20:55
کد خبر : 153007

تولید محصول نسل ۳ جلوگیری از خونریزی دراصفهان

تولید محصول نسل ۳ جلوگیری از خونریزی دراصفهان

اقتصاددان :  محصول نسل ۳ جلوگیری از خونریزی در شرکتی دانش بنیان‌ در اصفهان تولید شد. مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: در راستای آسان‌تر کردن زندگی برای افراد نیازمند، مراقبت‌های سلامتی وتحقق شعار «آسایش به آسانی»، محصول جلوگیری از خونریزی برای استفاده پس از عمل‌های جراحی، آنژیوگرافی، دیالیز و هر آنجا که فرد دچار خونریزی شده

اقتصاددان :  محصول نسل ۳ جلوگیری از خونریزی در شرکتی دانش بنیان‌ در اصفهان تولید شد. مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: در راستای آسان‌تر کردن زندگی برای افراد نیازمند، مراقبت‌های سلامتی وتحقق شعار «آسایش به آسانی»، محصول جلوگیری از خونریزی برای استفاده پس از عمل‌های جراحی، آنژیوگرافی، دیالیز و هر آنجا که فرد دچار خونریزی شده باشد، کاربرد دارد.

مسعود شهرستانی با بیان اینکه این محصول به دلیل تأثیر در توقف سریع‌تر خونریزی حتی در موارد اورژانسی نیز قابل استفاده است، افزود:یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این محصول کاربرد آن برای بیماران درگیر با رقیق بودن خون است و بر اساس آزمایش کارشناسان، این بندآورنده خونریزی در مدت زمان ۳۰ ثانیه همراه با اعمال فشار، خونریزی را به صورت پایدار متوقف می‌کند.

او با اشاره به هموستاتیک قابل جذب بودن این محصول و ایجاد نکردن درد و دما در موضع مصرف، گفت: نسل اول این مدل محصولات، بر پایه کانی‌های معدنی و طبیعی ساخته شده بودند که در حوزه مصرف، ایجاد درد و دما می‌کردند.

شهرستانی ادامه داد: نسل دوم این محصولات بر پایه سلولز بود که میزان درد و دما در آن‌ها کاهش پیدا کرد، اما غیرقابل جذب بودند و در عمل‌های جراحی حساس که نگرانی خارج شدن کامل جلوگیری از خونریزی وجود دارد، استفاده از آن‌ها ریسک محسوب می‌شود.

او با اشاره به اینکه نسل سوم محصولات جلوگیری از خونریزی بیوپلیمری است، گفت: این گروه از محصولات قابلیت جذب داشته و بین پنج تا هفت روز از زمان استفاده داخل بدن جذب و دفع می‌شوند، بنابراین در صورت باقی ماندن بقایای آن‌ها در بدن، نگرانی به وجود نمی‌آید.

شهرستانی با بیان اینکه قیمت این محصول حدود یک سوم قیمت نمونه وارداتی آن است، ادامه داد: سالانه حدود ۱۵ هزار واحد از این محصولات برای کشور نیاز است و با توجه به پیش‌بینی‌ها امکان تأمین حدود یک سوم تا یک پنجم نیاز کشور را داریم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....