تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 11:50
کد خبر : 133301

توصیه مهم به معامله‌گران طلا در بازار

توصیه مهم به معامله‌گران طلا در بازار

تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد انتظار دارند قیمت طلا ظرف مدتی محدود به ۲۰۰۰ دلار در هر اونس بازگردد، حتی در شرایطی که فدرال رزرو تضمین می‌کند که نرخ بهره را ۲۵ واحد پایه دیگر در هفته افزایش دهد. در همین حال، تحلیلگران ، اگرچه بازار را صعودی می‌بینند، اما

تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد انتظار دارند قیمت طلا ظرف مدتی محدود به ۲۰۰۰ دلار در هر اونس بازگردد، حتی در شرایطی که فدرال رزرو تضمین می‌کند که نرخ بهره را ۲۵ واحد پایه دیگر در هفته افزایش دهد. در همین حال، تحلیلگران ، اگرچه بازار را صعودی می‌بینند، اما به نظر می رسد محتاط‌تر از پیش در این زمینه اظهارنظر می‌کنند.

اقتصاددان: شان لوسک، یکی از مدیران والش تریدینگ، گفت که او همچنان نسبت به به بازارطلا خوش‌بین است زیرا فدرال رزرو نمی‌تواند فشارهای تورم را کنترل کند.

این هفته، ۱۹ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. تحلیلگرانی که بازار طلا را صعودی یا کم‌نوسان می‌دیدند از نظر تعداد باهم برابر بودند و هر کدام ۴۲ درصد نتایج نظرسنجی را به نظر خود اختصاص دادند. در همان زمان، سه تحلیلگر معادل ۱۶ درصد نیز روند بازار را نزولی ارزیابی کردند.

در نظرسنجی خرده‌فروش‌ها نیز ۳۶۹ نفر شرکت کردند. از این تعداد، ۲۲۱ نفر معادل۶۰ درصد قیمت طلا در هفته آتی را صعودی دانسته و ۹۵ نفر معادل ۲۶ درصد این روند را نزولی و ۵۳ نفر معادل ۱۴ درصد بازار را کم نوسان پیش‌بینی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....