تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 19:59
کد خبر : 144502

تقسیط جریمه کارخانه لبنی برای حمایت از تولید

تقسیط جریمه کارخانه لبنی برای حمایت از تولید

اقتصاددان : در قرارگاه مهار تورم و رشد تولید سازمان تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه لبنی، تقسیط پرداخت جریمه در ۳۰ ماه تصویب شد. احمد جعفری نسب گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با هدف جلوگیری از خارج شدن کارخانه‌ها و مراکز تولیدی از مدار تولید، تدابیری اندیشیده تا در عین اجرای قانون و

اقتصاددان : در قرارگاه مهار تورم و رشد تولید سازمان تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه لبنی، تقسیط پرداخت جریمه در ۳۰ ماه تصویب شد.

احمد جعفری نسب گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با هدف جلوگیری از خارج شدن کارخانه‌ها و مراکز تولیدی از مدار تولید، تدابیری اندیشیده تا در عین اجرای قانون و برخورد با متخلفان، از همه ظرفیت‌ها و اختیارات برای فراهم شدن فرصت ادامه کار واحدهای تولیدی استفاده کند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در همین راستا درخواست پنج کارخانه و مرکز تولیدی بررسی و با توجه به مدارک و مستندات، مقرر شد برای فراهم شدن فرصت ادامه کار و جلوگیری از تعطیلی خط تولید، جریمه قطعی شده طی سی ماه به صورت اقساط پرداخت شود.

به گفته جعفری نسب، مطابق توافق مقرر شد این واحد تولیدی بزرگ نسبت به جذب ۳۰ نفر برای رونق تولید اقدام کند که تاکنون ۲۵ نفر جذب و استخدام شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که درخواست چهار کارخانه و مرکز تولیدی دیگر در حال بررسی است، گفت: برای حمایت از ادامه فعالیت واحدهای تولیدی متخلف، نهایت همکاری را داریم تا هیچ واحد تولیدی به دلیل جریمه و حکم تعزیرات حکومتی تعطیل نشود اما به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم، ایجاد ثبات در بازار و افزایش بازدارندگی تخلفات، مکلف هستیم با متخلفان برخورد قاطع داشته باشیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....