تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 11:41
کد خبر : 133295

تقاضا آب رفت؛ دلار سرگردان شد

تقاضا آب رفت؛ دلار سرگردان شد

عده‌ای از معامله‌گران باور دارند با شروع مرداد قیمت دلار امروز مسیر رشد را دنبال خواهد کرد. اقتصاددان: بازار ارز تهران این روز ها با کاهش حجم‌تقاضا روبرو شده و قیمت دلار در محدوده ۴۸ هزار و ۶۰۰ تا ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان در نوسان بوده است‌. تقاضا به بازار دلار برمی گردد؟ عده‌ای

عده‌ای از معامله‌گران باور دارند با شروع مرداد قیمت دلار امروز مسیر رشد را دنبال خواهد کرد.

اقتصاددان: بازار ارز تهران این روز ها با کاهش حجم‌تقاضا روبرو شده و قیمت دلار در محدوده ۴۸ هزار و ۶۰۰ تا ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان در نوسان بوده است‌.

تقاضا به بازار دلار برمی گردد؟

عده‌ای از معامله‌گران باور دارند با شروع مرداد قیمت دلار امروز مسیر رشد را دنبال خواهد کرد.آنها با اشاره به اول ماه و ورود پول جدید به بازار باور دارند همیشه در ابتدای ماه یک نوسان افزایشی در بازار داریم. در مقابل، کاهشی‌های بازار ارز با اشاره به این موضوع که در روزهای ماه محرم همیشه بازار راکد بوده معتقدند قیمت اگر هم در همین سطح نوسان دهد باز هم محکوم به کاهش است.

فنی‌ها معتقدند اگر قیمت دلار در معاملات یکشنبه بالای مقاومت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت دهد را برای ورود به کانال ۴۹ هزار تومان باز می‌شود. در مقابل اگر قیمت دلار در زیر سطح حمایتی ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان برود شرط ورود به کانال ۴۷ هزار تومان از دست دادن حمایت ۴۸ هزار و ۱۰۰ تومان است.

به عقیده تکنیکال‌کاران مهمترین مرز حمایت بازار ۴۷ هزار و ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان است که اگر زیر این قیمت دلار زیر این مرز تثبیت دهد فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد. از نظر آن‌ها اگر این مرز از دست برود قیمت دلار می‌تواند به سمت کف ۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان حرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....