تاریخ انتشار : جمعه 4 آذر 1401 - 14:05
کد خبر : 108369

تعطیلی بازارهای آمریکا؛ طلا روی مرز ۱۷۵۰ دلار

تعطیلی بازارهای آمریکا؛ طلا روی مرز ۱۷۵۰ دلار

دیروز بازارهای آتی بسته بودند، اما طلای نقدی همچنان با قیمت ۱۷۵۶٫۹۰ دلار در هر اونس معامله شد که ۰٫۳۹ درصد در روز افزایش یافت. اقتصاددان: با تعطیلی بازارهای آمریکا در روز پنجشنبه و باز کردن نیم روز جمعه برای تعطیلات آخر هفته طولانی روز شکرگزاری، بازار طلا هفته کم‌نوسانی را تجربه کرد و همچنان

دیروز بازارهای آتی بسته بودند، اما طلای نقدی همچنان با قیمت ۱۷۵۶٫۹۰ دلار در هر اونس معامله شد که ۰٫۳۹ درصد در روز افزایش یافت.

اقتصاددان: با تعطیلی بازارهای آمریکا در روز پنجشنبه و باز کردن نیم روز جمعه برای تعطیلات آخر هفته طولانی روز شکرگزاری، بازار طلا هفته کم‌نوسانی را تجربه کرد و همچنان بالای ۱۷۵۰ دلار در هر اونسباقی ماند. به گفته برخی تحلیلگران، طلا و نقره همچنان از تغییر انتظارات مبنی بر کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه آینده بهره می برند.

دیروز بازارهای آتی بسته بودند، اما طلای نقدی همچنان با قیمت ۱۷۵۶٫۹۰ دلار در هر اونس معامله شد که ۰٫۳۹ درصد در روز افزایش ارزش داشت. بازار نقره اندکی ضعیف‌تر حرکت کرد و در آخرین معاملات با ۲۱.۵۱۳ دلار در هر اونس، ۰.۲۳ درصد، رشد کرد.

اگرچه نگرانی‌های فزاینده از رکود جهانی همچنان به حمایت از قیمت طلا ادامه می‌دهد، اما بسیاری از تحلیلگران گفته‌اند که انتظار ندارند در دو روز آینده تا پایان تعطیلات هفته طولانی شاهد حرکت قابل توجهی در این بازار باشیم.

بازگشت طلا به بالای مرز ۱۷۵۰ دلاری از چهارشنبه آغاز شد؛ زمانیکه فدرال رزرو در صورتجلسه نشست سیاست پولی نوامبر خود اعلام کرد که سرعت افزایش نرخ بهره را که از دسامبر آغاز شده است را کاهش خواهد داد.

 تعطیلی بازارهای آمریکا؛ طلا روی مرز ۱۷۵۰ دلار

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....