تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 22:14
کد خبر : 150040

تعدیل مثبت در بورس+ نمودار

تعدیل مثبت در بورس+ نمودار

امروز بورس تهران روند نیمه دوم معاملات دیروز را پی گرفت و رشد کرد. اقتصاددان: در معاملات روز دوشنبه بیستم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران هزار و ۴۸۶ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۵۶۱ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن بورس نیز

امروز بورس تهران روند نیمه دوم معاملات دیروز را پی گرفت و رشد کرد.

اقتصاددان: در معاملات روز دوشنبه بیستم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران هزار و ۴۸۶ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۵۶۱ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش ۳ هزار و ۶۷۸ واحد در رقم ۷۵۰ هزار و ۱۲۵ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با رشد ۴۲ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۳۳۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۸۸۲ واحد به سطح ۱۳۶ هزار و ۱۴۸ واحد رسید.

نمادهای پیشران بازار سهام

امروز فارس، حکشتی و خساپا نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در مقابل شبندر، وبملت و شتران از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، شگویا و کرمان بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای هرمز، وسپهر و فصبا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد ثبهساز بیشترین تراکنش را داشت و شستا و ثفارس در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز کرومیت، کرمان و فصبا بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۲۵۸ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲۴۸ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان بود که ۹۶ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۷ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۵ هزار و ۴۰۸ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات دوشنبه، ۶۳ نماد صف خرید داشتند و ۳۳ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۳۲ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۱۸۸ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۱۴ درصدی به ۳۱۴ میلیارد تومان رسید.

تعدیل مثبت در بورس+ نمودار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....