تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 20:56
کد خبر : 135601

تشکل‌های کارگری و بازنشستگان مطالباتشان را پیگیری کنند

تشکل‌های کارگری و بازنشستگان مطالباتشان را پیگیری کنند

اقتصاددان :   یک عضو شورای عالی کار گفت: برنامه هفتم توسعه، تغییر قانون کار و انتخابات مجلس سه موضوعی است که باید به آن به دقت پرداخته شود. آیت اسدی در جلسه مشترک با اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان و نمایندگان کارگران با بیان اینکه نامه اعضای کارگری شورای عالی کار برای تغییر دستمزد

اقتصاددان :   یک عضو شورای عالی کار گفت: برنامه هفتم توسعه، تغییر قانون کار و انتخابات مجلس سه موضوعی است که باید به آن به دقت پرداخته شود.

آیت اسدی در جلسه مشترک با اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان و نمایندگان کارگران با بیان اینکه نامه اعضای کارگری شورای عالی کار برای تغییر دستمزد به مذاق وزیر کار خوش نیامد، گفت: سه عضو رسمی کارگری درخواست جلسه شورای عالی کار را کرده‌اند متاسفانه وزیر جلسه را برگزار نمی‌کند و ما موضوع را از طریق نمایندگان پیگیری کردیم که آن‌ها نیز به دلایلی پیگیری نمی‌کنند.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان ادامه داد: برای برنامه هفتم توسعه ما جلسات مختلفی را با نمایندگان موثر مجلس و کمیسیون تلفیق داشتیم و خوشبختانه خیلی از مسائل حل شد ولی احتمال دارد پیشنهادات دولت دوباره مطرح شود و حساسیت نمایندگان کارگری را می‌طلبد.

اسدی افزود: متاسفانه وزیر اعلام کرده بود که موضوع تغییر قانون کار و موضوع قراردادهای موقت در شورای عالی کار مطرح شده که چنین موضوعی صحت نداشت و هم اکنون ما هیچ اطلاعی از این موضوع نداریم.

این فعال کارگری گفت: شورای عالی کار تنهاست باید همه تشکل‌های کارگری و بازنشستگی کمک کنند تا جامعه کارگری و بازنشستگان به اهدافشان برسند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....