تاریخ انتشار : جمعه 16 اردیبهشت 1401 - 19:52
کد خبر : 86781

ترمز بازارهای سهام کشیده شد

ترمز بازارهای سهام کشیده شد

تنها یک روز پس از ثبت بزرگترین رالی افزایش قیمت‌ها در دو سال اخیر، شاخص S&P ۵۰۰ سقوط کرد و ارزش بیش از ٩۵ درصد از شرکت‌های آن کاهش یافتند. اقتصاددان: افزایش سهام که به دنبال تصمیم فدرال رزرو اتفاق افتاد، پیش از گزارش مشاغل روز جمعه عمر کوتاهی داشت و معامله گران نگران بودند

تنها یک روز پس از ثبت بزرگترین رالی افزایش قیمت‌ها در دو سال اخیر، شاخص S&P ۵۰۰ سقوط کرد و ارزش بیش از ٩۵ درصد از شرکت‌های آن کاهش یافتند.

اقتصاددان: افزایش سهام که به دنبال تصمیم فدرال رزرو اتفاق افتاد، پیش از گزارش مشاغل روز جمعه عمر کوتاهی داشت و معامله گران نگران بودند که مقامات ممکن است در میان تهدید رکود اقتصادی برای مبارزه با تورم تلاش کنند.

تنها یک روز پس از ثبت بزرگترین رالی افزایش قیمت‌ها در دو سال اخیر، شاخص S&P 500 سقوط کرد و ارزش بیش از ٩۵ درصد از شرکت‌های آن کاهش یافتند. نزدک ۱۰۰ یکی از شدیدترین چرخش های خود را تجربه کرد. معیار فناوری حدود ۵ درصد سقوط کرد و دستاوردهای پس از فدرال رزرو را از بین برد. فروش بلندمدت در اوراق خزانه داری، بازدهی ١٠ ساله را به بالای ٣ درصد رساند. دلار بالا رفت.

تردیدها مبنی بر اینکه سیاست گذاران می توانند قیمت های بی رویه را متوقف کنند، بازارها را با چشم انداز رکود تورمی که سرمایه گذاران را ناراحت می‌کند تکان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....