تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 - 21:35
کد خبر : 104493

تجارت نقاشی، پیچیدگی و رتبه بندی جهانی ۲۰۲۰

تجارت نقاشی، پیچیدگی و رتبه بندی جهانی ۲۰۲۰

به گزارش اقتصاددان، یک تحلیلگر آثار نقاشی در یادداشتی اختصاصی برای اقتصاددان نوشت.: یک بحث دیرینه در اقتصاد هنر و فرهنگ مربوط به کفایت یا عدم کفایت نظریه ارزش است.در اقتصاد برای به دست آوردن بازنمایی کامل از ارزش پدیده های فرهنگی. در سطح نظری پیشنهاد شده است که شکل متمایز ارزش در کالاها و

به گزارش اقتصاددان، یک تحلیلگر آثار نقاشی در یادداشتی اختصاصی برای اقتصاددان نوشت.:
یک بحث دیرینه در اقتصاد هنر و فرهنگ مربوط به کفایت یا عدم کفایت نظریه ارزش است.در اقتصاد برای به دست آوردن بازنمایی کامل از ارزش پدیده های فرهنگی. در سطح نظری پیشنهاد شده است که شکل متمایز ارزش در کالاها و خدمات فرهنگی تجسم یا حاصل می شود که با ارزش اقتصادی کالا مرتبط است، اما مترادف با آن نیست. این شکل از ارزش که ارزش فرهنگی نامیده می شود، با مفاهیم ارزش آثار هنری که در زیبایی شناسی و فلسفه هنر مورد بحث قرار می گیرند، همخوانی دارد. اگرچه وجود موازی ارزش اقتصادی و فرهنگی را می‌توان در تئوری مطرح کرد، شواهد تجربی کمی یا هیچ شواهد تجربی برای حمایت از این گزاره وجود دارد که آنها پدیده‌های متمایز هستند یا برای کشف رابطه احتمالی بین آنها. این فصل این سوال را مطرح می کند که آیا ارزیابی اقتصادی ارزش برخی از کالاهای فرهنگی به طور کامل تمام ابعاد مربوط به ارزش فرهنگی کالا را در بر می گیرد یا اینکه آیا برخی از مولفه های ارزش فرهنگی وجود دارد که در برابر ارزیابی پولی مقاوم می مانند؟ ما همچنین می‌پرسیم که آیا می‌توان مفاهیم جداگانه‌ای از ارزش فردی و جمعی را برای کالاهای فرهنگی که توسط یک فرد بیان می‌شود، شناسایی کرد، جایی که اولی صرفاً به سود خود شخص مربوط می‌شود و دومی به دیدگاهی بی‌علاقه‌تر از ارزش برای جامعه یا جامعه مربوط می‌شود. به طور کلی ما این دو حوزه را با کمک شواهد تجربی به دست آمده از یک نظرسنجی که واکنش‌های مصرف‌کننده به گروهی از نقاشی‌ها را ارزیابی می‌کند، روشن می‌کنیم. ما همچنین می‌پرسیم که آیا می‌توان مفاهیم جداگانه‌ای از ارزش فردی و جمعی را برای کالاهای فرهنگی که توسط یک فرد بیان می‌شود، شناسایی کرد، جایی که اولی صرفاً به سود خود شخص مربوط می‌شود و دومی به دیدگاهی بی‌علاقه‌تر از ارزش برای جامعه یا جامعه مربوط می‌شود. به طور کلی ما این دو حوزه را با کمک شواهد تجربی به دست آمده از یک نظرسنجی که واکنش‌های مصرف‌کننده به گروهی از نقاشی‌ها را ارزیابی می‌کند، روشن می‌کنیم. ما همچنین می‌پرسیم که آیا می‌توان مفاهیم جداگانه‌ای از ارزش فردی و جمعی را برای کالاهای فرهنگی که توسط یک فرد بیان می‌شود، شناسایی کرد، جایی که اولی صرفاً به سود خود شخص مربوط می‌شود و دومی به دیدگاهی بی‌علاقه‌تر از ارزش برای جامعه یا جامعه مربوط می‌شود. به طور کلی ما این دو حوزه را با کمک شواهد تجربی به دست آمده از یک نظرسنجی که واکنش‌های مصرف‌کننده به گروهی از نقاشی‌ها را ارزیابی می‌کند.
حجم تجارت نقاشی در جهان
۴٫۸۹ میلیارد دلار در جهان و در ۲٫۲۹ میلیارد دلار،
ایالات متحده آمریکا تر سال ۲۰۲۰
رشد صادرات ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰

-۳۱٫۲٪،

سهم تجارت جهانی ۲۰۲۰
۰٫۰۷٪،
در سال ۲۰۲۰، نقاشی‌ها با معامله ۱۱٫۷ میلیارد دلاری، ۲۷۲مین محصول پرمعامله جهان بود. بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، صادرات تابلوهای نقاشی ۳۱٫۲- درصد کاهش یافت و از ۱۷ میلیارد دلار به ۱۱٫۷ میلیارد دلار رسید. تجارت نقاشی ۰٫۰۷٪ از کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد.

نقاشی ها بخشی از آثار هنری هستند. قطعات کلکسیونر و عتیقه . آنها شامل نقاشی ها/طراحی ها/پاستیل های اجرا شده با دست و کلاژ، پلاک های تزئینی مشابه هستند .

صادرات
در سال ۲۰۲۰ بزرگترین صادرکنندگان تابلوهای نقاشی آمریکا (۴٫۸۹ میلیارد دلار)، بریتانیا (۱٫۸۸ میلیارد دلار)، فرانسه (۹۷۷ میلیون دلار)، سوئیس (۶۸۷ میلیون دلار) و اسپانیا (۴۷۱ میلیون دلار) بودند .

واردات
در سال ۲۰۲۰ بزرگترین واردکنندگان تابلوهای نقاشی آمریکا (۲٫۲۹ میلیارد دلار)، بریتانیا ( ۲٫۱۵ میلیارد دلار)، هنگ کنگ (۱٫۶۵ میلیارد دلار)، سوئیس (۱٫۳۳ میلیارد دلار) و آلمان (۹۰۵ میلیون دلار) بودند.

رتبه بندی
نقاشی ها در رتبه ۳۰۸ در شاخص پیچیدگی محصول (PCI) قرار دارند.

تابلوهای نقاشی ۲۷۲ امین محصول پرمعامله در جهان هستند.

ح

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....