تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 22:01
کد خبر : 56481

تاکید بر مردمی بودن وزرای دولت سیزدهم

تاکید بر مردمی بودن وزرای دولت سیزدهم

بشیری،عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد که مردمی بودن، تعامل با نخبگان و شناخت مشکلات مردم باید ویژگی وزرای دولت سیزدهم باشد تا بتوانند کارایی لازم را داشته باشند. فرهاد بشیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم توانست با رأی مردم انتخاب شود. اکنون مردم منتظرند تا کابینه

بشیری،عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد که مردمی بودن، تعامل با نخبگان و شناخت مشکلات مردم باید ویژگی وزرای دولت سیزدهم باشد تا بتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

فرهاد بشیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم توانست با رأی مردم انتخاب شود. اکنون مردم منتظرند تا کابینه سیزدهم از افراد توانمند و بااستعداد تشکیل شود تا افرادی بر سر کار بیایند که مشکلات مردم را برطرف کنند.

به گزارش اقتصاددان ،  وی افزود: لازم است کابینه سیزدهم متشکل از افراد واجد شرایط و توانمند باشد، کسانی که با پشتکار و انگیزه و باکفایت باشند و بتوانند با اتکا به توانمندی های داخلی و تعامل بین المللی و منطقه ای مشکلات را از سر راه بردارند. ان شاءالله مجلس هم در سایه همگرایی با دولت به ویژه در زمان بررسی صلاحیت وزرا بتواند به دولت کمک کند و در روند رأی اعتماد وزرا سرعت داشته باشد.

نماینده پاکدشت تأکید کرد که رخ دادن این امر منوط به معرفی وزرای کارآمد و باکفایت است که بتوانند سرعت خدمت رسانی را افزایش بدهند و مشکلات، نارسایی و کاستی ها را بشناسند و مهمتر از همه پشت میزنشین نباشند.

بشیری در پایان تأکید کرد: وزرا باید مردمی باشند و با نخبگان تعامل داشته باشند تا با تعامل بین مردم و استفاده از نظرات نخبگان مشکلات را حل کنند، مشکلاتی که مهمترین آن موضوع معیشت مردم، حمایت از اقشار آسیب پذیر، رفاه اجتماعی و حل معضلات اقتصادی است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....