تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 20:36
کد خبر : 79812

بی توجهی قیمت خودرو به دلار

بی توجهی قیمت خودرو به دلار

محصولات پرتیراژ ایران خودرو برای دومین روز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. با این شرایط ایران خودرویی ها نیز همانند سایپایی ها بدون تغییر از تعطیلات بازگشتند. اقتصاددان: استپ قیمتی ایران خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی ثبت شد که به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار در بازار نوسان اندکی داشته

محصولات پرتیراژ ایران خودرو برای دومین روز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. با این شرایط ایران خودرویی ها نیز همانند سایپایی ها بدون تغییر از تعطیلات بازگشتند.

اقتصاددان: استپ قیمتی ایران خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی ثبت شد که به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار در بازار نوسان اندکی داشته است. اما این تغییرات تاثیری در بازار نداشته است؛ چرا که در بازار عرضه و تقاضا در پایین ترین حد قرار دارد و با این شرایط افت یک میلیونی نمی تواند بازار را چندان تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار ۴۸۹ میلیون تومان قیمت خورد. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۵۱ میلیون تومان به فروش رفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» در بازار بدون تغییر ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار هم افت قیمت داشتند هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. امروز «سمند LX با موتورEF7» با افت یک میلیومی در بازار ۲۸۰ میلیون تومان به فروش رسید، اما «سمند سورن» هم با ثبات قیمت ۳۱۴ میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» این هفته به ترتیب ۲۶۹ و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت داشتند و صندوقدار این خانواده یعنی «پژو ۲۰۶ صندوقدار» هم ۳۲۵ میلیون تومان معامله شد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار با مدل ۱۳۹۹ در بازار معامله می شوند.

 بی توجهی قیمت خودرو به دلار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....