تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 20:14
کد خبر : 63864

بی‌تفاوتی یورو به عرضه بالا در بازار

بی‌تفاوتی یورو به عرضه بالا در بازار

امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۰عرضه یورو به صورت قابل توجهی رشد کرد و روی رقم‌هایی قرار گرفت که از ۲۸ اردیبهشت ماه سابقه نداشت، با این وجود قیمت‌ها در بازار یورو به صورت محسوس تحت تاثیر قرار نگرفتند. اقتصاددان: قیمت دلار آمریکا عصر روز گذشته روی ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان قرار داشت. قیمت دلار در

امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۰عرضه یورو به صورت قابل توجهی رشد کرد و روی رقم‌هایی قرار گرفت که از ۲۸ اردیبهشت ماه سابقه نداشت، با این وجود قیمت‌ها در بازار یورو به صورت محسوس تحت تاثیر قرار نگرفتند.

اقتصاددان: قیمت دلار آمریکا عصر روز گذشته روی ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان قرار داشت. قیمت دلار در شروع معاملات امروز نسبت به دیروز تغییر قابل توجهی نداشت. قیمت دلار در شروع معاملات امروز ۲۷ هزار و ۲۴۰ تومان بود. قیمت دلار امروز مسیر نزولی را دنبال کرد و در آخرین ساعات معاملات روی ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان قرار گرفت.

بی‌تفاوتی یورو به عرضه بالا در بازار

حباب قیمتی دلار بزرگ شد

امروز دامنه نوسان قیمت در بازار درهم بسیار محدود بود. قیمت درهم عصر امروز تقریبا نسبت به عصر روز گذشته بدون تغییر بود. قیمت درهم عصر امروز روی ۷ هزار و ۴۴۰ تومان قرار داشت. افت قیمت دلار در حالی که نرخ درهم بدون تغییر بود باعث شد، حباب قیمتی دلار با مقیاس درهم که منفی است، قدری بزرگ شود. با ضرب کردن نرخ تبدیل درهم (۳٫۶۷۳) در قیمت درهم عدد ۲۷ هزار و ۳۲۷ تومان به دست می‌آمد که از قیمت انتهای روز دلار ۱۷۷ تومان بیشتر بود.

قیمت سکه مرز حساس را از دست داد

امروز بازار طلای جهانی تعطیل بود و قیمت سکه تحت تاثیر افت قیمت دلار کاهش یافت. قیمت سکه عصر روز گذشته روی ۱۱ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه در شروع معاملات امروز مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. قیمت سکه امروز رقم‌های بالای مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نیز به ثبت رساند، اما در نهایت زیر این مرز قرار گرفت. قیمت سکه در آخرین ساعات معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان بود و حباب قیمتی آن ۳٫۹ به دست می‌آمد.

عرضه بالای یورو نتوانست قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد

عرضه یورو نسبت روز گذشته ۶۵ درصد افزایش یافت و روی رقم‌هایی قرار گرفت که از ۲۸ اردیبهشت ماه تجربه نکرده بود. عرضه یورو در معاملات امروز ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار بود. با وجود افزایش قابل توجه عرضه، قیمت یورو در سامانه سنا کمی رشد کرد و قیمت یورو در بازار متشکل نیز به صورت محدود افت کرد.

بی‌تفاوتی یورو به عرضه بالا در بازار

قیمت یورو متشکل با افت ۶۳ تومانی روی ۳۰ هزار و ۱۳۷ تومان قرار گرفت و قیمت یورو سنا با رشد ۵۷ تومانی روی ۳۰ هزار و ۴۷۵ تومان ایستاد. قیمت یورو در بازار آزاد نیز به اندازه‌ای محدود (۳۵ تومان) رشد کرد و روی ۳۱ هزا رو ۵۵۹ تومان قرار گرفت. در نتیجه عرضه بالای یورو نتوانست قیمت‌ها را به صورت محسوسی تحت تاثیر قرار دهد.

بی‌تفاوتی یورو به عرضه بالا در بازار

رضه دلار یک درصد نسبت به روز گذشته افت کرد و روی ۸ میلیون و ۹۸۷ هزار قرار گرفت. تغییرات قیمت دلار متشکل و سنا نیز مانند قیمت دلار آزاد منفی بود، اما این تغییرات قیمت بسیار جزئی بودند.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار افت کرد. قیمت سکه نتوانست مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کند. قیمت درهم ثابت ماند. عرضه یورو به صورت قابل توجهی رشد کرد، اما نتوانست قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

بی‌تفاوتی یورو به عرضه بالا در بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....