تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 22:00
کد خبر : 111811

بیت کوین سطح ۱۹ هزار دلار را حفظ می‌کند؟

بیت کوین سطح ۱۹ هزار دلار را حفظ می‌کند؟

بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان، روند صعودی خود را حفظ کرد و در ۲۴ ساعت گذشته چهار درصد و در هفت روز گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد داشته است. بیت کوین به بالاترین قیمت دو ماهه خود به بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۰ دلار رسید. گفتنی است، بازار ارز دیجیتال

بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان، روند صعودی خود را حفظ کرد و در ۲۴ ساعت گذشته چهار درصد و در هفت روز گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد داشته است.

بیت کوین به بالاترین قیمت دو ماهه خود به بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۰ دلار رسید. گفتنی است، بازار ارز دیجیتال پس از آن که داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده نشانه‌هایی از کاهش تورم را ترسیم کردند، صعود قابل توجهی را تجربه کرد.

اثرات منفی سقوط FTX و پس‌لرزه‌های بعد آن بر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، در حال محو شدن هستند. این اتفاق پس از آن رخ داد که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح دو ماهه در حدود ۱۸۲۰۰ دلار رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،   با کمال تعجب، ارزش این ارز دیجیتال در دو هفته گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است. به گفته کارشناسان، اگر شرایط اقتصاد کلان مساعد باقی بماند، افزایش قیمت احتمالا در هفته‌های جاری ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه بورس اوراق بهادار هنگ کنگ تنها صرافی دارای مجوز آسیا است که ETFهای آتی بیت کوین را ارائه می‌دهد، برخی بر این باورند که محصولات ETF ارز دیجیتال به زودی در این شهر مجاز خواهند بود. در نتیجه تا کنون این خبر تاثیر مثبت بر قیمت بیت کوین داشته است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....