تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 11:34
کد خبر : 30433

بیانیه ۱۰ وزیر دفاع پیشین آمریکا

بیانیه ۱۰ وزیر دفاع پیشین آمریکا

بیانیه ۱۰ وزیر دفاع پیشین آمریکا درباره تغییر نتایج انتخابات وزرای دفاع پیشین آمریکا نسبت به هر گونه مداخله ارتش در روند تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری هشدار دادند.   بر این اساس، این بیانیه تاکید دارد: زمان اعتراض به نتیجه انتخابات به پایان رسیده است. استفاده از ارتش برای مداخله در روند انتخابات و

بیانیه ۱۰ وزیر دفاع پیشین آمریکا درباره تغییر نتایج انتخابات

وزرای دفاع پیشین آمریکا نسبت به هر گونه مداخله ارتش در روند تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری هشدار دادند.

 

بر این اساس، این بیانیه تاکید دارد: زمان اعتراض به نتیجه انتخابات به پایان رسیده است. استفاده از ارتش برای مداخله در روند انتخابات و تغییر نتایج نقض صریح قانون اساسی است. همه ما قسم خورده ایم که از قانون اساسی آمریکا در برابر دشمنان داخلی و خارجی محافظت کنیم. تعهد ما به یک شخص یا یک حزب خاص نیست.

در اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، پیش‌تر گزارش شده بود که ترامپ در یک جلسه با مشاوران خود بحث استقرار حکومت نظامی و تغییر در نتایج انتخابات را پرسیده بود. همچنین مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا که از سوی ترامپ مورد عفو قرار گرفته بود از رئیس جمهور درخواست کرده بود به منظور تغییر نتایج انتخابات از ارتش استفاده کند.

۱۰ وزیر دفاع پیشین آمریکا که این بیانیه را صادر کرده اند شامل اشتون کارتر، دیک چنی، دونالد رامسفلد، ویلیام پری، لئون پانتا، جیمز متیس، چاک هیگل، رابرت گیتس، مارک اسپر، و ویلیام کوهن است.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....