تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 - 12:06
کد خبر : 20645

بانک مرکزی از ظرفیت خود برای حمایت از صنعت‌گران استفاده کند

بانک مرکزی از ظرفیت خود برای حمایت از صنعت‌گران استفاده کند

موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس در دیدار با معاون ارزی بانک مرکزی خواستار حمایت جدی از تولیدکنندگان و صنعت‌گران شد.  سیدناصر موسوی لارگانی رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس با معاون ارزی بانک مرکزی در خصوص مشکلات و موانع تامین ارز اصناف و صنایع دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش اقتصاددان به نقل از

موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس در دیدار با معاون ارزی بانک مرکزی خواستار حمایت جدی از تولیدکنندگان و صنعت‌گران شد.

 سیدناصر موسوی لارگانی رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس با معاون ارزی بانک مرکزی در خصوص مشکلات و موانع تامین ارز اصناف و صنایع دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خانه ملت ، موسوی لارگانی در این نشست که برخی از کارآفرینان و فعالان صنعت کشور نیز در آن حضور داشتند با اشاره به مشکلات و موانع تامین ارز اصناف و صنایع که باعث بروز مشکل در حوزه تامین مواد اولیه نیز شده است، انتقاد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان مشکلات صنعتگران در شرایط نوسانات نرخ ارز و تورم افسارگسیخته در کشور گفت: در شرایط امروز کشور و برای عملیاتی شدن جهش تولید،  لازم است تمامی نهادهای کشور اعم از بانک مرکزی با تمام ظرفیت‌ موجود،  برای کمک به بخش صنعت و کارآفرینان وارد عمل شوند تا فشار کمتری به صنعتگران وارد شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: در صورت حمایت بانک ها از تولیدگران،  روند اشتغالزایی و کارآفرینی کشور مانند گذشته به سمت رونق رفته و شعار سال، تحقق بخشیده می شود.

غلامرضا پناهی معاون ارزی بانک مرکزی نیز با استماع نظرات صنعتگران،  از در نظر داشتن برنامه‌ای جهت تسریع در تامین ارز صنایع کشور خبر داد.

گفتنی است، در این نشست رؤسای اتحادیه‌های محصولات کشاورزی و صنف فناوران رایانه و فعالانی از حوزه‌های لوازم خانگی، کفش،  چرم و پوشاک،  دغدغه‌ها و مشکلات صنعتگران در زمینه‌های ارزی را بیان کردند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....