تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 14:44
کد خبر : 28887

بازتاب گزارش فردوسی پور در رسانه ها

بازتاب گزارش فردوسی پور در رسانه ها

فردوسی‌پور با ۴٫۶ میلیون بیننده سوپراستار شد خبرآنلاین؛ اعلام رسمی خبر گزارش فردوسی پور در اینستاگرام فارسی ای اف سی، باعث شد تا ظرف ۲۴ ساعت تعداد دنبال کننده های این صفحه از حدود ۱۸۰ هزار نفر به بیش از ۲ میلیون نفر برسد و روز گذشته هم ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر با

فردوسی‌پور با ۴٫۶ میلیون بیننده سوپراستار شد

خبرآنلاین؛ اعلام رسمی خبر گزارش فردوسی پور در اینستاگرام فارسی ای اف سی، باعث شد تا ظرف ۲۴ ساعت تعداد دنبال کننده های این صفحه از حدود ۱۸۰ هزار نفر به بیش از ۲ میلیون نفر برسد و روز گذشته هم ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر با ورود به لایو AFC گزارش عادل فردوسی پور را دنبال کردند.

ضمن اینکه این لایو با ۸۰۹ هزار بیننده در لحظه، رکورد منحصر به فردی را از خود به جای گذاشت.

اتفاقی که باعث تعجب و حیرت عوامل رسانه ای AFC در قطر شد و باعث شد تا آن ها ضمن برخورد با فردوسی پور، او را سوپراستار بنامند که توانسته چنین جوی را رقم بزند.

کیهان: افزایش فالوورهاى اینستاگرام فارسی AFC طبیعی نبود/عادل از تلوبیون شکست خورد

کیهان نوشت:
فضاسازی سنگین چند روزه رسانه‌های معاند و مدعیان اصلاحات درباره گزارش فینال جام باشگاه‌های آسیا با کارگردانی AFC تبدیل به فضاحت شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر نشد به نمایندگان صداوسیما مجوز حضور در ورزشگاه و گزارش مستقیم و از میدان بازی را بدهد اما در مقابل به عادل فردوسی‌پور این فرصت را داد تا به قطر رفته و از طریق اینستاگرام بصورت زنده بازی را گزارش کند.
از روز اعلام این خبر رسانه‌های معاند، مدعیان اصلاحات و برخی شبکه‌های اجتماعی در اقدامی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده به تبلیغ این موضوع پرداختند تا دوقطبی مورد دلخواه خود را شکل دهند. اما نتایج این عملیات روانی برای آنها چیزی در حد افتضاح بود.
علیرغم همه این جوسازی‌ها گزارش اینستاگرامی مذکور بطور متوسط نیم میلیون بازدیدکننده هم نداشت –در بالاترین زمان ۸۰۰ هزار- و این در حالی بود که حتی سایت تلوبیون بیش از یک میلیون بیننده داشت که بازی دیروز را از این طریق دنبال کردند و البته ده‌ها میلیون نفر هم از طریق شبکه سوم سیما این بازی را تماشا کردند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....