تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 20:48
کد خبر : 69214

بابتِ قضاوتِ اشتباه، مردم باید مجازات شوند!

بابتِ قضاوتِ اشتباه، مردم باید مجازات شوند!

بسمه تعالی حکایت: برداشتی از داستانِ “باز کردن لوله دودکش حمامِ زنانه” نویسنده کرمانی مهدی محبی کرمانی: در کرمان حمامی وجود داشت که نوبت صبح آن برای زن ها و نوبت بعد از ظهر آن متعلق به مردان بود. کنترل چی(دلاک)نوبت زن ها، خانمی بود به نام شاه صنم و مدیریت نوبت مردان هم، با

بسمه تعالی

حکایت: برداشتی از داستانِ “باز کردن لوله دودکش حمامِ زنانه” نویسنده کرمانی مهدی محبی کرمانی:

در کرمان حمامی وجود داشت که نوبت صبح آن برای زن ها و نوبت بعد از ظهر آن متعلق به مردان بود.

کنترل چی(دلاک)نوبت زن ها، خانمی بود به نام شاه صنم و مدیریت نوبت مردان هم، با کَل ‏اسد بود.

روزی در نوبت صبح، لوله ی دودکش حمام گرفت، و زن هایی که در حمام بودند بدلیل وجود بخار زیاد و گرمی بیش حد از آب، جهت باز کردن دودکش حمام به شاه صنم اعتراض کردند و چون این کار از عهده او بر نمی آمد و یک کار مردانه محسوب می شد، به همین دلیل به کل اسد که مسئول نظم حمام در نوبت مردان بود، مراجعه کرد.

کل اسد می بایست چشم بسته از میان خانم هایی که در حال حمام بودند، عبور کرده، تا در نهایت به دودکش می رسید و چشم بسته لوله را باز می‌کرد و این کار برای او مشکل و مشکل تر بود.

به همین منظور، بهترین و تنها راه حل برای انجام این کار و توجیه زن های حاضر در حمام، این بود که زن ها چشمان خود را بسته تا کل اسد از بین آنها عبور کند، کل اسد هم به این شیوه بی میل نبود، چون هم لوله ی بخاری باز می‌گردید و هم دمای آب تنظیم می شد!!!

حقیقت:
مدتی قبل قوه محترم قضاییه، آقای سیف رئیس بانک مرکزی، عراقچی معاون ایشان و تعداد دیگری از کارگزاران دولت را به جرم اختلاس به مدت ۲ تا ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

در پی این اتفاق برخی از سفره نشینانِ نظام، بی تفاوت ننشسته و درخواستی را به رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش و بازنگری در حکم این خادمین مطرح نمودند.

براستی چرا باید مردم متوجه شوند که اینگونه رفتارهای ناشایست از مسئولین و فرزندان و وابستگان آنها در حال انجام بوده و افرادی وجود دارند که به راحتی سرمایه ها و آبروی این مملکت را هزینه می کنند و در نابودی این مملکت از اسکندر کبیر دست کمی ندارند!؟

اگر ما مردم متوجه نشویم، خیلی بهتر از آن است که از این امور مطلع گردیم.

کلام آخر:
با تصویب طرح صیانت از فضای مجازی در قوه مقننه(صحن مجلس محترم و…)، شاید بتوان در آینده اینگونه دغدغه های بی شمار مردم را رفع نمود.

زمان بابادی شوراب
۱۰/ آذر/ ۱۴۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....