تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1401 - 19:33
کد خبر : 105050

ایست بازار قیمت خودرو در روز اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران + جدول

ایست بازار قیمت خودرو در روز اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران + جدول

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا پس از یک روز پرچالش امروز روزی آرام داشته باشند. اقتصاددان: محصولات ایران خودرو امروز در حالی بدون تغییر راهی بازار شدند که رسانه‌ها از تحریم‌های جدید علیه ایران خبر دادند. با وجود این خبر، بازار خودرو امروز تغییر

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا پس از یک روز پرچالش امروز روزی آرام داشته باشند.

اقتصاددان: محصولات ایران خودرو امروز در حالی بدون تغییر راهی بازار شدند که رسانه‌ها از تحریم‌های جدید علیه ایران خبر دادند. با وجود این خبر، بازار خودرو امروز تغییر چندانی نداشت. از سوی دیگر امروز نرخ دلار هم تغییر نداشت و شاهد ثبات در این بازار هم بودیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومانی شد . «هایما S7» هم در بازار رتغییر قیمت نداشت و ۹۵۰ میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» در بازار ۴۴۴ میلیون تومانی باقی ماند و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» شاهد رشد قیمت در بازار بودیم بطوریکه «دنامعمولی» در بازار ۳۹۸ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» بدون افزایش ۵۲۰ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۴۰۸ میلیون تومان دست به دست شد.

 ایست بازار قیمت خودرو در روز اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....