تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 22:15
کد خبر : 158584

ایران، تحولی نو بایدت

ایران، تحولی نو بایدت

سلام برنامه های اینجانب نسرین حجتی نیا برای توسعه وپیشرفت در ایران اسلامی وحوزه ی انتخابیه ی شاهرود. میامی با شعار : ایران تحولی نو بایدت ۱) تکمیل پروژه ی دولت مدرن Nation.Stateتحت رهبری مقام معظم رهبری باتقویت بخش ملت از طریق تقویت وحمایت وتبلیغ وترویج احزاب وتشکل های توده محور جهت افزایش سطح تحلیل

سلام برنامه های اینجانب نسرین حجتی نیا برای توسعه وپیشرفت در ایران اسلامی وحوزه ی انتخابیه ی شاهرود. میامی با شعار :

ایران تحولی نو بایدت

۱) تکمیل پروژه ی دولت مدرن Nation.Stateتحت رهبری مقام معظم رهبری باتقویت بخش ملت از طریق تقویت وحمایت وتبلیغ وترویج احزاب وتشکل های توده محور جهت افزایش سطح تحلیل صحیح از موضوعات روز ومقابله با تحلیل های آبکی وکوچه بازاری وهمچنین تقویت توان مردم از طریق حرکت های دسته جمعی برای کسب ودستیابی به حقوق خویش

۲) تشکیل شرکت های تعاونی عام سود واشتغال در هرشهرستان وعضو نمودن الزامی هر ایرانی در شرکت های مزبور وپرداخت وام ۱۰میلیون تومانی به هر ایرانی( برای مثال خانواده ۵نفره ۵۰میلیون تومان دریافت کند) تا بتواند از شرکت تعاونی عام سود واشتغال، سود وشغل دریافت کند.

۳) تبدیل ۳۱ استان کشور به ۲۰۰استان از جمله شاهوار درپرتو وحدت وهمدلی طوایف ایرانی تا از این طریق حدود۱۷۰ شهرستان دیگر در ایران از امکانات توسعه ی بیشتر، عدالت اجتماعی بیشتر، وامنیت اجتماعی وملی بیشتربرخوردار شده وباقیمانده از ۴۷۸شهرستان دیگر از امکانات بیشتری برخوردار شوند.

۴) اجرای برنامه وطرح پول طلا تا برروی هراسکناس میزان ارزش آن برابر با طلا یانقره نوشته شود. با این روش می توان ثبات پولی را فراهم وباگرانی وتورم افسار گسیخته مبارزه کرد.

۵) آموزش، تبلیغ وفرهنگ سازی از طریق مدارس ودانشگاه ها، ساختن سریال ها وفیلم ها وغیره برای مقابله با این فکرالقا شده از سوی دشمنان که میان ایران وجمهوری اسلامی دوئیت، تضاد وتناقض وجود دارد.یعنی برای بقای ایران لازم است که جمهوری اسلامی از بین برود این فکر خطرناک که برای مقابله با آن طرح های بسیار دارم از عوامل اصلی بیحجابی وکاهش سرمایه اجتماعی نظام است.

۶) برای مقابله با کم آبی وبی آبی، به تدوین قوانینی می پردازم که از روش مگنتوتلوریکMT که تا عمق ۱۰۰هزار متری به کشف واستخراج آب می پردازد استفاده خواهم کرد.

۷) علاوه بر روش فوق برای دستیابی به آب برای کشاورزی با استفاده از شرکت های دانش بنیان درحوزه ی آب باید قانونی بنویسیم که تعداد ونقش وکیفیت تصفیه خانه های پساب را بیشتر کند.

تمامی موارد ۷ گانه فوق از طریق توضیح وتبیین وتاکید برای تدوین قانون صورت می پذیرد

کد ۱۴۱ از حوزه شاهرود. میامی

به مهندسان و قدرت زنان برای ساختن کشور اعتماد کنید.

نسرین حجتی نیا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....