تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 20:19
کد خبر : 53416

امروز ۲۱ تیر بورس چگونه تمام شد؟

امروز ۲۱ تیر بورس چگونه تمام شد؟

 شاخص کل ۱/۳ هزار واحد را رد کرد در پایان بازار امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۳۷۰میلیارد تومان رسید و بیش از ۲۴میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاد.  شاخص کل بورس امروز کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را رد کرد و

 شاخص کل ۱/۳ هزار واحد را رد کرد

در پایان بازار امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۳۷۰میلیارد تومان رسید و بیش از ۲۴میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاد.

 شاخص کل بورس امروز کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را رد کرد و در نهایت با ۱۹  هزار واحد مثبت و  ۱٫۵ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد بسته شد. شاخص کل هم‌وزن هم متاثر از روند نمادهای کوچک بازار امروز در محدوده  ۴۰۰ هزار واحد بسته شد و سه هزار  واحد مثبت را ثبت کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  امروز نمادهای «فولاد»، «کگل» و «پارسان» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند. بیشترین تراکنش هم برای «ولکار»، «ومدیر» و «شستا» ثبت شد.

photo 2021 07 12 13 30 58 اقتصاددان نوشته

 

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۳۷۰میلیارد تومان رسید و بیش از ۲۴میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....