تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 20:37
کد خبر : 154686

افشاگران فساد تشویق می‌شوند

افشاگران فساد تشویق می‌شوند

  اقتصاددان : نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ارائه درصدی از فساد کشف‌شده به افشاگر از جمله روش‌هایی است که سوت‌زنان را مورد حمایت قرار خواهد داد که در قانون حمایت از گزارشگران فساد، این موضوع مدنظر قرار گرفته است. مهدی عسگری درباره قانون حمایت از گزارشگران فساد، گفت: قانون حمایت از گزارشگران

  اقتصاددان : نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ارائه درصدی از فساد کشف‌شده به افشاگر از جمله روش‌هایی است که سوت‌زنان را مورد حمایت قرار خواهد داد که در قانون حمایت از گزارشگران فساد، این موضوع مدنظر قرار گرفته است.

مهدی عسگری درباره قانون حمایت از گزارشگران فساد، گفت: قانون حمایت از گزارشگران فساد با هدف ایجاد بستر قانونی برای تقویت مردمی‌سازی مقابله با فساد در مجلس تصویب و به قانون تبدیل شد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس ادامه داد: مراجع قضایی براساس این قانون می‌توانند از افشاگران فساد و اطرافیانشان حمایت کنند، همچنین بر اساس این قانون برای نهادی که فساد را کشف و به آن رسیدگی می‌کند، مشوق‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: ارائه مبلغی از بابت فساد کشف‌شده به افشاگر از جمله روش‌هایی است که سوت‌زنان را مورد حمایت قرار خواهد داد که در این قانون این موضوع مدنظر قرار گرفته است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....