تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 21:31
کد خبر : 130116

سهم ۷/۸درصدی فعالیت های دیجیتال در اقتصاد ما

سهم ۷/۸درصدی فعالیت های دیجیتال در اقتصاد ما

وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد. اقتصاددان :    عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ در جمع خبرنگاران گفت: دولت برای بهتر شدن آینده اقتصاد دیجیتال در کشور در برنامه هفتم توسعه کشور برنامه خوبی پیش بینی کرده است به‌طوری که سهم

وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد.

اقتصاددان :    عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ در جمع خبرنگاران گفت: دولت برای بهتر شدن آینده اقتصاد دیجیتال در کشور در برنامه هفتم توسعه کشور برنامه خوبی پیش بینی کرده است به‌طوری که سهم اقتصاد دیجیتال افزایش یابد.

وی افزود: هدف گذاری که صورت گرفته به این صورت است که سهم اقتصاد دیجیتال که در حال حاضر حدود ۷/۸ درصد است به ۱۵ درصد تا پایان برنامه هفتم توسعه برسد بنابراین دولت یک برنامه منسجم پیش‌بینی کرده و یکی از سرفصل های اصلی برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال است.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در ادامه گفت: وزارت ارتباطات باید در شش ماه سند توسعه اقتصاد دیجیتال کشور را در قالب مصوباتی که درشورای عالی فضای مجازی وجود داشته تهیه و به تصویب هیات وزیران برساند.

وی افزود: تمام دستگاه‌ها مکلف شدند در سال اول برنامه توسعه یعنی از شهریور امسال تا شهریور سال آینده برنامه هوشمند سازی تحول دیجیتال و و توسعه اقتصاد دیجیتال در بخش خودشان را تهیه کنند و به تصویب هیئت وزیران برسانند.

زارع پور افزود: در این برنامه باید به فناوری های جدید مثل هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و غیره توجه شود و وزارت ارتباطات باید زیرساخت های لازم را فراهم کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....