تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 17:46
کد خبر : 139201

افزایش ۱۵۱ درصدی فرار سرمایه از بورس تهران

افزایش ۱۵۱ درصدی فرار سرمایه از بورس تهران

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در تمام روزهای معاملاتی بودیم. اقتصاددان: در اولین روز هفته ۹۴۶ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۴۰۶ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۸۳ میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در تمام روزهای معاملاتی بودیم.

اقتصاددان: در اولین روز هفته ۹۴۶ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۴۰۶ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۸۳ میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی ۲۲۱ میلیارد تومان بود.

در آخرین روز معاملاتی هفته نیز شاهد خروج پول برای ششمین روز متوالی بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار ۱۸۱ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و ۸۳۷ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۶۷ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد ۱۵۱ درصدی داشته است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی بانک تجارت -وتجارت- بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از وتجارت، نمادهای شستا، شپنا، خودرو و شتران در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای سصفها، پسهند و وسپهر بیشترین ورود پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز شپنا، تاصیکو، وبملت، فولاد، شستا، شبندر و شتران بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل وخارزم، شستان، وپست و فسوژ بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین خروج سرمایه به نمادهای فملی، وبملت، شپنا، شبندر و شبریز تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای خبهمن، وسدید و وبهمن بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه ثفارس، حکشتی، شپنا، شتران و خگستر بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشتند و در مقابل وبهمن، تپسی و چکاپا بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز بیشترین خروج متعلق به وبملت، فملی، خبهمن، شبندر، وتجارت و خگستر بود و در سوی دیگر ذوب، بتهران، حفارس، وسالت و فولاد بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.

افزایش 151 درصدی فرار سرمایه از بورس تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....