تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 11:44
کد خبر : 151827

قیمت خودروهای داخلی در بازار؛

افزایش قیمت، «تارا اتوماتV2» را ۸۰۰ میلیونی کرد + جدول

افزایش قیمت، «تارا اتوماتV2» را ۸۰۰ میلیونی کرد + جدول

بررسی پرطرفدارهای ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ از تداوم افزایش قیمت در بازار حکایت دارد، هرچند این رشد در میان خودروهای مونتاژی دیده نشد. اقتصاددان: بازار خودرو روزهای گذشته با نوسان میان رشد و کاهش شناور بوده و پیش‌بینی روند بازار از دست فعالان آن هم خارج شده است، با این شرایط در

بررسی پرطرفدارهای ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ از تداوم افزایش قیمت در بازار حکایت دارد، هرچند این رشد در میان خودروهای مونتاژی دیده نشد.

اقتصاددان: بازار خودرو روزهای گذشته با نوسان میان رشد و کاهش شناور بوده و پیش‌بینی روند بازار از دست فعالان آن هم خارج شده است، با این شرایط در روزی که بازار رشد بیشتر خودروهای داخلی را تجربه می‌کند در میان برخی از خودروها هم با کاهش راهی بازار می‌شوند.

شکل افزایشی در بازار خودرو درحالی به وجود آمده که نرخ دلار از روزگذشته نوسان کاهشی داشته، اما بازار خودرو روندی افزایش داشته است که این امر نشان می‌دهد دلار هم توانایی کنترل بازار خودرو را ندارد.

براساس ارزیابی بازار امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار بیشترین افزایش قیمت را داشت و با رشد ۲۲ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و «تارا اتوماتV2» هم با رشد قیمت وارد کانال ۸۰۰ میلیونی‌ها شد. از سوی دیگر «هایماS8» هم کاهشی ۱۵ میلیون تومانی در بازار داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد ۵ میلیونی را تجربه کرد. اما امروز «هایما S8 پلاس» شکل کاهشی در بازار داشت و با افت ۱۵ میلیونی قیمت آن در بازار به یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر در بازار امروز «تارا اتوماتV2» وارد کانال ۸۰۰ میلیونی‌ها رشد و رشد ۱۱ میلیونی را ثبت کرد.

ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۲۲ داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش ۵ میلیونی در بازار ۸۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» در بازار رشد ۲ میلیون تومانی را تجربه کرد و ۶۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

افزایش قیمت، «تارا اتوماتV2» را 800 میلیونی کرد + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....