تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 21:37
کد خبر : 128900

افزایش حقوق بازنشستگان در پرداختی‌های اردیبهشت اعمال شد

افزایش حقوق بازنشستگان در پرداختی‌های اردیبهشت اعمال شد

مرتضوی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در پرداختی‌های اردیبهشت اعمال شد. اقتصاددان :   سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ترمیم حقوق بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه افزایش حقوق بازنشستگان را بر اساس مُر قانون در

مرتضوی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در پرداختی‌های اردیبهشت اعمال شد.

اقتصاددان :   سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ترمیم حقوق بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه افزایش حقوق بازنشستگان را بر اساس مُر قانون در اردیبهشت امسال اعمال کردیم و همه افزایش حقوق‌ها انجام شد.

وی درخصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی یادآور شد: سعی کردیم در این بخش خدمات مشمول بیمه تکمیلی را توسعه دهیم آن بخش از بازنشستگان که تحت پوشش تأمین اجتماعی بودم و به مراکز درمانی ملکی ما مراجعه کنند تمام فرایند درمان آن‌ها در ۳ سطح رایگان است و امیدواریم سلامت و سفره رنگین برای همه مردم خصوصاً بازنشستگان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با یک سری اصلاحاتی که انجام دادیم و امیدواریم انجام بشود پیش بینی ما این است که استقبال مردم از کالابرگ الکترونیکی گسترده‌تر شود. امیدواریم با این سامانه معیشت مردم را به شکل مطلوب مدیریت کنیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....