تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 18:02
کد خبر : 29746

اصلاحات احتمالی لایحه بودجه ۱۴۰۰با همکاری مجلس

اصلاحات احتمالی لایحه بودجه ۱۴۰۰با همکاری مجلس

رییس جمهور در جلسه سران قوا گفت: بی اثر کردن تحریم‌ها و شکستن آن، لایحه بودجه۱۴۰۰ و واکسن کرونا سه محور گفت‌وگو سران سه قوه بود. به گزارش اقتصاددان ؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در نشست خبری سران قوا گفت: در این روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ به مردم عزیز ایران می‌گویم دوتا ۲۰ را

رییس جمهور در جلسه سران قوا گفت: بی اثر کردن تحریم‌ها و شکستن آن، لایحه بودجه۱۴۰۰ و واکسن کرونا سه محور گفت‌وگو سران سه قوه بود.

به گزارش اقتصاددان ؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در نشست خبری سران قوا گفت: در این روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ به مردم عزیز ایران می‌گویم دوتا ۲۰ را کسب کردند و البته دولت نتوانسته نمره ۲۰ بدست بیاورد اما ملت ما دوتا ۲۰ کسب کرده است.ملت ما هم در مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ضدبشری آمریکا و هم در برابر ویروس کرونا مردم یا اجرای پروتکل‌ها موفقیت‌های بزرگی کسب کردند.

وی افزود: در جلسه امروز موضوع اول پیرامون سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند ما باید در قدم اول تحریم را بی اثر کنیم و در قدم دوم نیز باید تحریم‌ها را بشکنیم؛ در این زمینه گفتگوی بسیار خوبی که داشتیم و همه ما نسبت به این اصل اتفاق نظر داریم.

رییس جمهور ادامه داد: ما نسبت به شیوه‌ها و قدم‌هایی که باید با یکدیگر برداریم، نظرات مان بسیار نزدیک و مشابه است، لذا ان شاء الله این بحث را در جلسات آینده سران قوا ادامه می‌دهیم.

روحانی موضوع لایحه بودجه ۱۴۰۰ را محور دوم گفتگو‌های امروز سران قوا عنوان کرد و گفت: این لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و نمایندگان در حال بررسی هستند؛ درباره این که مجلس و دولت در چه مواردی می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند و همچنین راجع به اصلاحات احتمالی در تنظیم نهایی بودجه که باید با یکدیگر انجام دهیم، گفتگو کردیم.

رییس جمهور گفت: در خصوص کلیات بحث با یکدیگر اتفاق نظر داشتیم، در خصوص شیوه و موارد نیز بنا شد، تیم اقتصادی دولت با نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق بحث و بررسی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....