اشتباه موردی!
کارمندی به دفتر رئیس خود می رود و می گوید: «معنی این چیست؟شما ۲۰۰ دلار کمتر از چیزی که توافق کردهبودیم،به من پرداخت کردید.» رئیس پاسخ می دهد: «خودم میدانم، اما ماه گذشته که ۲۰۰ دلار بیشتر به تو پرداختکردم، هیچ شکایتی نکردی.» کارمند با حاضر جوابی پاسخ می دهد: «درسته، من اشتباه های موردی
کارمندی به دفتر رئیس خود می رود و می گوید:
«معنی این چیست؟شما ۲۰۰ دلار کمتر از چیزی که توافق کردهبودیم،به من پرداخت کردید.»
رئیس پاسخ می دهد:
«خودم میدانم، اما ماه گذشته که ۲۰۰ دلار بیشتر به تو پرداختکردم،
هیچ شکایتی نکردی.»
کارمند با حاضر جوابی پاسخ می دهد:
«درسته، من اشتباه های موردی را میتوانم بپذیرم؛
اما وقتی به صورت عادت شود، وظیفه خود میدانم به شما گزارش کنم.»
برچسب ها :اشتباه ، سیدعلیرضا شفیعی مطهر ، شکایت ، همگام با مدیران موفق،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰