تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 12:14
کد خبر : 117168

آماده اجرای طرح های کشوری پایلوت در قزوین هستیم

آماده اجرای طرح های کشوری پایلوت در قزوین هستیم

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: ضمن حمایت از تعاونی های فعال و تاثیرگذار آماده اجرای طرح های کشوری در عرصه تعاون در استان هستیم. اقتصاددان: نشست تعاونگران و فعالان بخش تعاون استان قزوین با مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در سالن باغستان برگزار شد. در این نشست که

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: ضمن حمایت از تعاونی های فعال و تاثیرگذار آماده اجرای طرح های کشوری در عرصه تعاون در استان هستیم.

اقتصاددان: نشست تعاونگران و فعالان بخش تعاون استان قزوین با مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در سالن باغستان برگزار شد.

در این نشست که علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، کشاورز ترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زارعی رئیس اتاق تعاون استان و دهباشی مدیرکل بهزیستی استان نیز حضور داشتند مشکلات بخش تعاون از سوی فعالان این بخش مطرح شد.

علی رحمانی در این جلسه گفت: قوانین حمایتی خوبی در حوزه تعاونی ها داریم و ساختار آن نیز مناسب است اما شاید از این ظرفیت بخوبی استفاده نکرده ایم و برخی قابلیتها مغفول مانده است.

رحمانی تصریح کرد: باید بپذیریم که دولت به تنهایی قادر به انجام همه کارها نیست و حتما باید از بخش خصوصی توانمند و کارآمد در امور استفاده کنیم و در این راستا تعاونی ها بهترین ابزار برای سپردن امور است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: ما می توانیم اعتماد بیشتری به تعاونی ها داشته باشیم و از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم هرچند در این عرصه نیز برخی تعاونی ها موفق عمل نکردند و موجب بی اعتمادی شدند که باید این موارد را اصلاح کنیم.

وی گفت: تعاونی ها بهترین راه میان بر برای حل چالش ها و مشکلات هستند و باید از تعاونی های موفق حمایت جدی صورت گیرد تا بتوانند توان خود را نشان دهند.

رحمانی اظهارداشت: بایستی تعاونی های زمین مانده و نیمه فعال را تقویت و حمایت کنیم تا به عرصه فعالیت بازگردند و کمک دولت شوند.

عاونی ها وارد بخش گردشگری شوند

معاون استاندار با اشاره به ظرفیت های بخش گردشگری در استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در استان ظرفیت های گردشگری خوبی در مناطق مختلف استان وجود دارد که با مشارکت تعاونی ها می توانیم این بخش را فعال کرده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

رحمانی گفت: آماده اجرای طرح های تعاونی به صورت پایلوت در استان قزوین هستیم و از هر طرح مناسبی که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد حمایت می کنیم.

ر ادامه نمایندگان تعاونی های فعال استان برخی از مطالبات و مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار حل آنها شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....