تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 23:20
کد خبر : 130712

آقای رئیسی، سفارتخانه دیپلمات میخواهد نه ماما …

آقای رئیسی، سفارتخانه دیپلمات میخواهد نه ماما …

مطابق نظر افلاطون، عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش و این نظریه مورد تاکید و تایید اسلام نیز هست، نباید استخوان را به اسب و کاه را به سگ داد! حال جناب آقای رئیسی با این توضیح کوتاه و کافی در مورد عدالت آیا انتصاب خانم معصومهُ آباد، با مدرک دکترای بهداشتِ

مطابق نظر افلاطون، عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش و این نظریه مورد تاکید و تایید اسلام نیز هست، نباید استخوان را به اسب و کاه را به سگ داد!

حال جناب آقای رئیسی با این توضیح کوتاه و کافی در مورد عدالت آیا انتصاب خانم معصومهُ آباد، با مدرک دکترای بهداشتِ باروری بعنوان سفیر ایران در فنلاند که بدهی شما به آبادگران است اجرای عدالت است؟
چنین انتصاب‌هایی به جای آباد کردن، ایران را ویران میکنداین همه استاد با تجربه در رشته روابط بین‌الملل و علوم سیاسی در دانشگاهها و در وزارت خارجه داریم،شما یک فرد متخصص کاردان پیدا نکردید؟
آیا برای تضعیف جایگاه وزارت خارجه، امیرعبدالهیان کافی نیست که ماما به کار گرفته‌اید؟ یقینا شما به اعضای ستاد خود و احزاب و افراد حامی‌تان بدهکار هستید و این یک رسم غلط و دیرینه است اما این بدهی را به قیمت ویران کردن ایران نپردازید؟
هر کس را فراخور توان و مدرک و تخصص و تجربه‌اش به کار بگمارید! این‌چنین می‌خواهید فسادزدایی کنید؟ مثل برخی دولتها برای قدرشناسی از دوستانتان سرنوشت ایران را طعمه مطامع سیاسی خود نکنید ، در برهه نفس گیری قرار گرفتیم مردان کار کشته و سیاست پیشه‌ای همچون چرچیل و استالین هم اگر می‌بودند در این اوضاع به هم ریخته سیاست جهانی امروزه گیر میزدند و کُمِیتِشان لنگ می‌بود با چه منطقی یک دکترای بهداشت باروری را سفیر دولت ایران کرده‌اید؟
سفارتخانه زایشگاه نیست دیپلمات میخواهد نه ماما … این خانم را [که جزو گیرندگان املاک نجومی شهرداری قالیباف است] اگر انسان خوب و متخصصی هست بعنوان مدیر مرکز ناباروری رویان منصوب میکردید تا برای اسلام سرباز تولید کنند اما ایرانِ بارور شده را به ایشان ندهید که یقینا مولود ناقصی متولد خواهد شد.

خانم معصومهُ آباد جز گریه کودک و ناله زن زائو و درمان مرد و زن نابارور نشنیده و ندیده شک نکنید کار شما خطاست و بر مدار عدالت نیست متاسفانه دولت شما با پُستها دادوستد سیاسی میکند نه خدمت!
بده بستان به چه قیمتی؟ در دیارما، استاندار لرستان سابقه بخشداری هم نداشته فقط در ستاد شما بوده اکثر فرمانداران ما هم چنین‌اند و تجربه‌ای در کار ندارند

در یک استان یک سی دی فروش آدم خوب اما بی‌تجربه چرا مدیرکل شده؟

اکثر مدیران چه در دولت چه در استانها هیچ تجربه‌ای ندارند دولت شما دولت رزومه سازان است !چگونه میتوان انتظار داشت کشور از منجلاب فساد و بدبختی نجات یابد؟

آیا مشاور دلسوز وطن‌پرست در کنار شما وجود ندارد که بگوید سفارتخانه ایران در فنلاند زایشگاه نیست که دکترای بهداشت باروری بعنوان مدافع سیاست خارجی ایران به آنجا فرستادید؟

شاید مملکت را قحط الرجال کردید اما یقینا قحط النسوان نیست ! چرا منافع ملت را فدای بده بستان‌های سیاسی میکنید؟ این همه مشکل و گرفتاری نتیجه این است که کمتر کسی سر جای خود نشسته

نمیدانم فرمان را به چه کسی سپردید فقط این را میدانم فرمان دولت در دست کسی است که گواهینامه ندارد مواظب باشید کشور و انقلاب و ارزشها به ته دره سقوط نکنند!
قرار بود فساد را از بین ببرید اما انتصاب خانم معصومهُ آباد بدون داشتن تخصص [و تجربه مرتبط] لازم عین فساد است چون از سیاست خارجی و روابط بین‌الملل و سواد دیپلماتیک و شئونات دیپلماسی و منازعات جهانی و منطقه‌ای هیچ تجربه و دانشی ندارد.

برای احترام به جامعه زنان در بین این قشر با تحصیلات عالیه و مرتبط، خانم کارآمدتر از معصومهُ آباد که بتواند خدمت کند پیدا می‌شود!

با داشتن چنین دوستانی برای ویران کردن ایران، نیاز به دشمن نیست …

یا پَست و بلند دَهر را سرکوبی
یا خار و خَس زمانه را جاروبی

تا چند توان وضع مکرر دیدن
عزلی نصبی قیامتی آشوبی

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....