تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 0:14
کد خبر : 54741

آقای جهانگیری واقعا متاسفی؟

آقای  جهانگیری واقعا متاسفی؟

ابوالفضل بابادی شوراب اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور حسن روحانی به تازگی طی سخنانی در خوزستان اعلام کرده که بابت سیاست های توسعه ای خود و همقطارانش که غالب عمرشان در مدیریت بوده و منجر به این نتایج بد شده، متاسف است. پرسش این است آیا ایشان طی چند دهه مدیریت به این وضعیت

ابوالفضل بابادی شوراب

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور حسن روحانی به تازگی طی سخنانی در خوزستان اعلام کرده که بابت سیاست های توسعه ای خود و همقطارانش که غالب عمرشان در مدیریت بوده و منجر به این نتایج بد شده، متاسف است.

پرسش این است آیا ایشان طی چند دهه مدیریت به این وضعیت عملکرد خود پی برده و متاسف شده؟یا اینکه در آن چند دهه مدیریت پی نبرده و به تازگی و بعد از نارضایتی مردم خوزستان، متاسف شده؟اگر قبل تر متوجه شده، چه رفتاری برای جبران آن انجام داده؟

نکند تاسف ایشان، شوآف و نمایشی برای مظلوم نمایی باشد و به آن باور نداشته؛ و به شکلی این تاسف نوعی راه فرار از پاسخگویی باشد؟

ضمنا نکند بابت اینکه مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان با تحمل سیل، گردوخاک، بی آبی، بیکاری، فقر، خودکشی و نبود آب شرب کافی و ایجاد موانع بسیار برای کسب و کار در استان های محروم خود، هنوز دل در گروی ایران دارند و به اندک تجزیه طلبان بیرون از مرزها وقعی نمی نهند، متاسف است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....