تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 20:56
کد خبر : 47653

آسیب قطع برق به لوازم برقی

آسیب قطع برق به لوازم برقی

چگونه از شرکت برق خسارت بگیریم؟ برخی گزارش‌های رسیده از قطع برق در نقاطی از تهران خبر می‌دهند و البته تعدادی از شهروندان از آسیب به وسایل برقی خود گزارش می‌دهند   به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ؛   وسایلی که حالا با جهش قیمت‌ها، اررش اسمی چند برابری پیدا کرده‌اند و تعمیر یا

چگونه از شرکت برق خسارت بگیریم؟

برخی گزارش‌های رسیده از قطع برق در نقاطی از تهران خبر می‌دهند و البته تعدادی از شهروندان از آسیب به وسایل برقی خود گزارش می‌دهند

  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ؛   وسایلی که حالا با جهش قیمت‌ها، اررش اسمی چند برابری پیدا کرده‌اند و تعمیر یا خرید مجدد آنها فشار سنگینی به خانوار وارد می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق درباره خسارات احتمالی که نوسانات برق به وسایل الکتریکی وارد می‌کند می‌گوید: «اگر اتفاقی برای تجهیزات داخلی هر بخش، به خصوص بخش خانگی افتاده باشد، بیمه این خسارت را پرداخت می‌کند.

او ادامه می‌دهد: مشترکان خسارت‌دیده به نشانی (https://bime.tavanir.org.ir) کنند. و در آن سایت فرم پر کنند تا کارشناسان بیمه خسارات را پیگیری می‌کنند و بعد از برآورد شدن خسارات، بیمه آن را پرداخت کند.»

او توصه می‌کند: «مشترکان خسارت دیده، همچنین می‌توانند وارد اپلیکیشن برق من شوند و خسارات وارد شده را گزارش کنند تا اگر نیاز است اصلاح ولتاژ در منطقه انجام شود یا اگر احتمالا  همسایه‌ها استفاده نادرست و غیرمجاز از وسایل برقی کرده باشند، اقدامات لازم انجام شود.»

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....