تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 23:11
کد خبر : 161391

آزادراه تهران- شمال تا این تاریخ مسدود است

آخرین وضعیت جاده های شمال کشور

آخرین وضعیت جاده های شمال کشور

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد که برف‌وباران در برخی از محورهای استان‌های در حال بارش است، بر این اساس محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت‌وبرگشت، تا روز چهارشنبه ۲۳ اسفند،مسدود است. به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر ، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی را اعلام

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد که برف‌وباران در برخی از محورهای استان‌های در حال بارش است، بر این اساس محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت‌وبرگشت، تا روز چهارشنبه ۲۳ اسفند،مسدود است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر ، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی را اعلام کرد که بر اساس آن محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت‌وبرگشت، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند، به‌صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

همچنین تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت – قزوین در هر دو مسیر رفت‌وبرگشت، جریان دارد. ضمناً محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از تردد روان اما برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی و باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در حال بارش است.

محور خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم‌آباد – کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد – پل زال انجام می‌شود.

همچنین محور هشتگرد – طالقان و محور چاهان – زرآباد محورهای مسدود غیر شریانی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....